2015. július 14., kedd

1.fejezet

Sziasztok virágocskák!
Nos, nem tudom, hogy honnan jött ez a becézés nekem, de mostantól úgy látszik így foglak hívni titeket, olvasóimat!:)
Sajnálom, hogy kereken két hetet késtem az első résszel, de egyszerűen hiába volt meg, hogy mit akarok írni, valahogy nem tudtam megfogalmazni.Volt, hogy napokig örlődtem ezen, de sikerült, kész vagyok az első fejezettel!:)
Köszönöm, hogy máris 6-an feliratkoztatok, és ketten kommenteltetek is a prológus alá, ami nagyon örülök, hogy megfogott titeket.
Ebben a részben még nem túl sok minden történik, de azért remélem tetszeni fog!
A blog design-ből még sok minden hiányzik, de igyekszem azt is megcsinálni.
A következő rész még nem tudom mikor jön, de megpróbálom egy hét múlva, ugyanígy hozni!:)
Ha tetszett a rész kommenteljetek, vagy iratkozzatok fel.:)
Jó olvasást!
                                                                                                      Óriási ölelés, A.xx


     Tessa Smith


"Még saját magam is megrémültem azon, hogy mennyire jóban lettünk ez alatt a csodás férfival, mindössze pár óra alatt."

Magassarkúm kopogása tisztán hallatszott a kemény padlón, ahogy lábaim hihetetlen gyorsassággal kapkodtam egymás után.Késésben voltam, megint.Az óvoda igazgatónőjeként nem engedhettem volna meg magamnak azt, hogy akár egy percet is késsek.Ennek ellenére, minden második nap késésben voltam.Nem igazán az én stílusom volt a korán kelés, a gyorsan elkészülés meg pláne nem.A kezemen elhelyezkedő digitális órára tekintettem, és megnyugodva vettem észre, hogy csak öt perc késésben vagyok.Amint az irodámba értem, felkaptam a fehér dolgozó köpenyem, és már szaladtam is ki a vihogó gyerkőcökhöz.Szinte ki sem értem az udvarra, ahol a gyerekek játszodtak, pár kislány rögtön hozzám szaladt.Lelkesen végig hallgattam a kicsiket, akik mosolyogva, csillogó szemekkel számoltak be nekem a tegnapi kirándulásról, ahol én kivételesen nem voltam.Egymás szavába vágva mesélték a cirkuszban szerzet élményeket.Miután minden fontos részletet elmeséltek nekem, elszaladtak homokozni.Mosolyogva néztem utánuk, majd újra vissza robogtam az irodámba.Az irodám elött egy férfi várakozott, mellette egy szőkésbarna hajú kislánnyal.
-Jóreggelt!-mosolyogtam a férfira, és a kislányra amint melléjük értem.
-Jóreggelt! Öhm, ön az igazgató?-nézett rajtam végig a férfi a tarkóját vakargatta.Zavarban volt, biztos voltam benne, hogy egy kicsit idősebb nőre számított.
-Igen, én vagyok.-nevettem fel kissé, majd a kezemet nyújtottam a férfi felé.-Tessa Smith.
-Zayn Malik.-mosolyodott el féloldalasan.-Ő pedig...-kezdte, de én egy kézmozdulattal leintettem.Mosolyogva gugoltam le az eddig szótlan kislány elé, aki felnézett a padló tanulmányozásából és nagy kék szemeit rám meresztette.
-Hogy hívnak?-kérdeztem bátorítóan mosolyogva a kislányra.
-Hannah.-nyögte ki nagy nehezen, félénken.-Hannah Malik.
-Nagyon szép neved van.-dicsértem továbbra is vigyorogva, mire ő is megengedett egy bátortalan kis mosolyt.Felálltam, majd a kezemet nyújtottam Hannah felé.Még én is meglepődtem azon, hogy apró kezét az enyéim közé rejtette, Zayn álla pedig a padlót súrolta a meglepődéstől.
-Figyelj, Hannah.Amíg mi apukáddal elintézzük a papírokata beiratkozásoddal kapcsolatban, addig kiviszlek téged a többiekhez, jó?-kérdeztem, ő pedig csak egy aprót bólintottam.Kint Hannah-t átadtam Leah-nak, az egyik csoport óvónőjének, majd Zayn-nel együtt visszaballagtunk az irodámhoz.
-Ezt kéne kitölteni, azután pedig megbeszélünk még pár dolgot Hannah-val kapcsolatban.-mondtam, miközben vigyorogva átnyújtottam a kitöltendő papírt.

Zayn Malik

-Hannah, kérlek siess!Elkésünk.-szóltam fel az emeletre a lányomhoz, aki még mindig készülődött.Általában, mikor Perrie nem volt itthon, órákig tartott a készülődés.A kicsi sose tudta eldönteni, hogy mit vegyen fel, én pedig, így férfi szemmel, nem igazán tudtam neki segíteni.
-Itt vagyok, apuci.-szólt, miközben nevetve ugrált lefelé a lépcsőröl.Elmosolyodtam, majd megvártam még leér.
-Apa, anya miért nem jön velünk?-kérdezte a kocsi felé tartó úton.
-Mert korán el kellett mennie dolgozni.-mosolyogtam rá, de ő nem viszonozta, csak szomorúan bámult maga elé.-De megígérte, hogy holnap ő is elkísér.
Hannah arca rögtön felragyogott, gyönyörű kék szemei újra csillogni kezdtek.Pezz-el szerencsénk volt vele, mivel soha nem kellett azon vitatkoznunk, hogy most Hannah inkább apás, vagy anyás kislány.Úgyanúgy kimutatta a szeretetét mindkettőnk irányába.
-Apuci.-kezdte el óvatosan bökdösni az oldalam.-Hallgasd!-bökött kis fejével a rádió felé.Már az első akkordokból felismertem a lányom egyik kedvenc One Direction számát, és legnagyobb örömére a rádióval együtt énekelni kezdtem.
-"Your hand fits it mine like it's made just for me"-énekeltem, mire Hannah vigyorogva tapsolni kezdett.Mire a dal a refrénhez ért, már Hannah is énekelte, bár csak halkan.Én is egyre halkabban énekeltem, csak, hogy hallhassam Hannah-t is.Mindössze 4 éves, de már most csodás hangja van.Bár ezt nem is nagyon csodálom, két énekes szülő mellett.

Az óvodáig tartó útat végig énekelgettük.Örültem, hogy valamivel eltudtam terelni Hannah figyelmét, és nem az első nap miatt izgult.De sajnos, ez a boldogság csak addig tartott, míg a nagy épület elé nem értünk.Ott azonnal elkomolyodott, fejét lehajtotta, és izgatottan kezdte tördelni apró újjait.
-Kicsim.-néztem rá bátorítóan, mire nagy szemeit ő is rám emelte.-Mitől félsz?-simítottam végig apró lábán, amit egy pink szoknyával fedett.Szagatottan fújta ki ajkain a levegőt, tekintetében félelem volt.
-Hogy itt is bántani fognak.-nyögte ki szomorúan, arcát pedig az emlékek hatására könnyek borították el.Kezem ökölbe szorult, ahogy visszagondoltam azokra a bántó szavakra amivel őt illették.Minél gyorsabban megpróbáltam lenyugtatni magam, hisz először is Hannah-t kellett volna rendbe szednem.Nagy újjamal végig simítottam pufóka arcán, ezzel letörölve a könnyeit.
-Nem fognak bántani.-nyugtattam, több - kevesebb sikerrel.-A legjobb óvodát kerestük neked.Biztosíthatlak benne, hogy itt senki sem fog piszkálni.
-Biztos?-kérdezte halkan, félénk hangon.
-Biztos.-bólintottam vigyorogva.Az ő arcára is mosoly kúszott, és mostmár félig boldogan, félig izgatottan lépett ki a kocsiból.

Körülbelül öt perce várakozhattunk az igazgatónő ajtaja elött, mikor hangos kopogásra lettem figyelmes.Nem tulajdonítottam túl nagy figyelmet neki, úgy gondoltam, biztos csak valamelyik itt dolgozó az.
-Jó reggelt!-szólt hozzám egy vidám, kedves hang.Rögtön felkaptam a fejem, és elkerekedett szemekkel mértem végig az elöttem álló, húszas éveiben járó lányt.
-Jó reggelt!Öhm, ön az igazgató?-kérdeztem zavartan, a tarkómat vakargatva.Egy 50-es nőre számítottam, szorosan felfogott hajjal, és szigorú tekintettel, ehelyett viszont egy fiatal, gyönyörű szőke hajú lány állt előttem.
-Igen, én vagyok.-nevetett, miközben jobb kezét felém nyújtotta.-Tessa Smith.
-Zayn Malik.-mosolyogtam rá féloldalasan.-Ő pedig...-kezdtem volna bemutatni a lányom, de ő egy apró kézmozdulattal csendre intett.Meglepődve néztem, ahogy Hannah megnyílik Tessa-nak.Még senkivel sem volt ilyen közvetlen, a fiúkon, és Little Mix-es lányokon kívül.Leesett állal, kikerekedett szemekkel néztem, ahogy egy gyors párbeszéd után, kézenfogva elmennek mellettem.Amint észbe kaptam, gyorsan utánuk siettem, és persze nem tudtam nem arra gondolni, hogy milyen aranyosan festenek együtt, és, hogy milyen lenne, ha Tessa lenne az anyja...
Óvatosan fejbe kólintottam magam, miközben folyamatosan csak az járt a fejemben; hogy én egy házas ember vagyok, és mindennél jobban szeretem a feleségem, nem kéne ilyenekre gondolnom.

-Rendben, hát azt hiszem ennyi lett volna.-csapta össze a kezét vigyorogva Tessa.
-Nagyon köszönöm.-mosolyogtam rá hálásan, ő pedig csak legyintett.
-Örülök, hogy úgy döntötettek, ide íratjátok be Hannah-t.-mondta, majd mintha valamit elfelejtett volna, a fejére csapott.
-Majdnem elfelejtettem.Lehet, hogy ez kicsit személyes lesz, szóval sajnálom, de minden szülőnek fel kell tennem ezt a kérdést, aki egy másik óvodából íratja át a gyerekét, szóval...-hadarta egy szuszra, látszólag zavarban volt.
-Tessa, nyugodtan mondd.-nyugtattam, egy fél mosoly kiséretében.Igen, beszélgetésünk során ide is eljutottunk, hogy már tegezzük egymást.Mint megtudtam, mindössze 23 éves, és nem igazán szereti, ha magázzák, így inkább a tegeződésnél maradtunk.Tessa egy mélyet sóhajtott, homlokán ráncok tüntek fel, látható volt rajta, hogy gyűlölte ezt a kérdést feltenni az embereknek.
-Miért döntötöttek úgy, hogy átíratjátok Hannah-t?



4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett! Imádtam ,jól fogalmazól ,évezhető amit irsz ,nagyon is. Mikor lesz új rész? Alig birom kivárni :DD XxHope

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! :3
      Nagyon jòl estek a szavaid, fel is dobtad velük az estém! :)
      A következõ vàrhatòan egy hét múlva érkezik! :)
      Xx. Aurora

      Törlés
  2. Szia!
    Lehetek őszinte? A fejezet nagyon jó lett, nagyon jól írsz, egy pár apró hibád van, amit könnyen javíthatsz. Kíváncsivá tetté, kreáltál számomra egy jó pár kérdést. Remélem hamar hozod a következő részt, és válaszokat kapok. :)
    Amire odafigyelj: Egy mondatvégi írásjel után tegyél egy szóközt, és úgy kezd a következő mondatot.
    Pl.: "egymás után.Késésben voltam"---> "egymás után. Késésben voltam"
    A szóismétlésekkel vigyázz. Nem sok van belőle, de ha oda figyelsz, az a pár darab is eltűnik.
    Remélem nem haragszol meg a fentiekért. Nem kritika akart lenni, hanem segítség. Rá fogsz jönni, hogy sajna elég szókimondó vagyok, de tényleg csak segíteni akarok. A történet nagyon tetszik, jól írsz, csak ezekre az apróságokra figyelj oda, és tökéletes lesz. :))
    A chatben kérek azért egy cserét, ha nem haragudtál meg rám nagyon. Tényleg tetszik a sztori, és egyedi az ötlet. Legalább is én még nem olvastam hasonlót.
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Klau!
      Örülök, hogy tetszett. És, hogy egyedinek tartod a történetet!:)
      Természetesen, nem haragszom meg ezért, sőt inkább örülök neki, hogy rávilágítottál ezekre a dolgokra. A következő részben már jobban igyekezni fogok a fent leírtakra. :)
      Mint már írtam, egyáltalán nem haragudtam meg ezért, és a csere is mehet természetesen, de nálad is válaszoltam!:)
      Xx.Aurora

      Törlés