2015. július 22., szerda

2.fejezet

Sziasztok virágocskák!:)
Nos, a word szerint ez több mint 300 szóval hosszabb lett, mint az előző bár én inkább rövidebbnek látom. Ma átléptük az ezer megtekimtést, amit nagyon szépen köszönök!:) Ahhot képest, hogy ez még csak a második fejezet, szerintem ez elég nagy szám!:) Köszönöm, annak a két lánynak aki vette a fáradságot és kommentelt, és köszönöm a hét feliratkozót is!:) A következő rész várhatólag jövő héten kedden - vagy szerdán jön!:)
Ebben a részben még nem igazán indulnak be az események, de a következő részbe már próbálok több izgalmas dolgot beletenni. Ezt még inkább csak ilyen bemutató fejezetnek nevezném, hisz itt inkább a Malik család mindennapjaiba, valamint Tessa és Nath hétköznapjaiba tekinthetünk be. A következő részben lesz egy Perrie szemszög is, és a késöbbiekben szeretnék majd Hannah, illetve Nathaniel szemszögéből is írni jelenetet. Oldalt kitettem a Facebook csoport linkjét, csatlakozzatok oda is, ha szeretnétek!:) Ha időtök engedi, örülnék pár sornak kommentben!:)
Jó olvasást!
                                                                                                       Big hug, Aurora.

    Zayn Malik


"Nem akartam rá gondolni. Kiakartam verni a fejemből. De akármerre néztem, csak az Ő gyönyörű mosolya lebegett a szemem elött."

- Hannah, kicsim. Itthon vagyunk. - simítottam meg óvatosan az alvó lányom karját. Lassan kinyitotta álmos szemeit, majd értetlenül körülnézett. Rövidke karjait kinyújtóztatta, miközben egy óriásit ásított. Felkuncogtam a látványon, és közben kicsatoltam a biztonsági övét.
- Anya itthon van! - kiáltott fel, amint kiléptünk a kocsiból. Szemei felcsillantak, elöbbi álmatlanságának már nyoma sem volt.
- Szaladj be, nem sokára megyek én is.- mosolyogtam rá, és a zsebembe kezdtem kutakodni a cigis doboz után. 
- Már megint cigizni fogsz? - nézett rám kicsit csalódottan Hannah. Nyílt titok volt, hogy se nem Hannah, se nem Perrie nem szerette, ha cigizek. Százmilliószor megígértem már nekik, hogy leszokok, de pár nap után, ez már nem bizonyult túl könnyű feladatnak. Csak egy bólintással jeleztem a válaszom, mire Hannah sóhajtott egyet. Mielött beszaladt volna, még odalépett hozzám, egy puszit nyomott az arcomra, és csak ezután tünt el a hatalmas kapu mögött. Mélyet szívtam a kezembe tartott nikotin bombából, majd szaggatottan kifújtam a füstöt. Gyűlöltem magam, amiért Tessa járt a fejembe. Nem szabadott volna rá gondolnom, és arra, hogy milyen kedves. Na meg, hogy milyen szép a mosolya. És az arca. Meg a kék szemei. És már megint itt tartok. Már megint csak rá gondolok, miközben bennt ott vár rám egy gyönyörű feleség - akit mindennél jobban szeretek - és egy gyönyörű kislány. Egymás után szívtam el a cigiket, ezzel is nyugtatva magam. A lányom óvónőjéről álmodoztam. Normális ez? Nem, határozottan nem az.

Egymás után szívtam a cigiket, míg a doboz kinem ürült. Mélyet sóhajtottam, majd a kukába hajítottam az immár üres cigarettásdobozt.  A házba belépve, lerúgtam valamelyik sarokba a cipőm, a dzsekim a fogasra dobtam, és elindultam megkereseni Perrie - t. A nappaliba Hannah - t találtam, aki a SpongeBob legújabb évadját nézte. Elmosolyodtam a látványon, ugyanis Hannah lábát a kanapén tartotta, míg fejét lelógatta a széléről, és eközben popcornt dobált a szájába.
- Apuuuuuu! - kiáltotta, miközben újra üllő helyzetbe tornázta magát. - Nézed velem? - kérdezte halkan, s boci szemeit rá meresztette. Ő is tudta, hogy ezzel nyert ugye van, hisz ki tudna ellenállni azoknak a nagy kék szemeknek?!
- Persze. - mondtam, majd egy puszit nyomtam a homlokára. - Csak elöbb köszönök anyunak. 
Perrie - t a konyhában találtam meg, amint dúdolva alkotott valamit a tűzhelynél. Az ajtófélfának támaszkodtam, és úgy figyeltem az elöttem táncoló feleségem. Lábát egy egyszerű fekete nadrág takarta, felső testén egy fehér rojtos póló pihent. Szőke haját feje tetején egy laza kontyba fogta, míg lábfején a megszokott nyuszis mamuszát viselte.. Nem volt kiöltözve, nem volt rajta smink, és én így szerettem a legjobban. Így, hogy önmagát adta, így volt a leggyönyörűbb. Halkan mögé osontam, tényleg meglepődtem, hogy még nem vette észre, hogy őt bámulom, pedig már legalább negyed órája néztem. Karjaimat hirtelen vékony dereka köré fontam, amitől ő egy aprót sikított.
- Szia. - suttogtam a fülébe, és egy puszit nyomtam a nyakára. Éreztem, ahogy kirázza a hideg, és ismét boldogsággal töltött el, hogy még mindig ilyen dolgokat váltok ki belőle.
- Szia. - vigyorgott, miközben megfordult a karjaimba, így már szemben állt velem. Ajkaimhoz hajolt, majd egy lágy, rövid csókot lehelt rájuk. Felmordultam, mikor már fordult volna vissza a tűzhelyhez, és gyorsan visszafordítottam magam felé. Szólásra nyitotta a száját, de nem volt ideje bármit is kinyögni, mivel ajkaira tapadtam. Az előzővel ellentétben ez vad, szenvedélyes, vággyal teli csók volt. Vékony karjait nyakam köré fonta, majd aprócska ujjaival a hajamba túrt, és néhány tincset meghúzott. Belenyögtem a csókunkba, majd a feneke alatt megfogtam, és a pultra emeltem.

- Khm - hallatszott mögülünk a hangos torok köszörülés, mire én bosszúsan megfordultam. Minden mérgem elillant, amint megláttam a karbatett kézzel álló lányom.
- Apu, megígérted, hogy nézed velem. - mondta, és megsem várta, hogy válaszoljak valamit, a karomnál fogva elkezdett kihúzni a konyhából. Hallottam Pezz elfojtott kuncogágát, ami engem is mosolygásra késztetett. Hannah a kanapéra lökött, majd az ölembe kuporodott, és úgy figyelte, hogy SpongeBob és Patrik milyen őrültségeket csinálnak. Lányom haját simogattam, egészen a mese végéig.
- Hannah. - szólitottam meg, de semmi választ nem kaptam. Aztán meghallottam halk szuszogását, így már biztosra vehettem, hogy elaludt.

Tessa Smith

Fáradtan rogytam le a nappaliban lévő bőrkanapéra. A fürdőből vízcsobogása hallatszott, így arra következtettem, hogy Nathaniel épp fürdik. Az emeletre battyogtam, azzal a céllal, hogy levegyem a rajtam lévő kosztümöt. Egy farmerbe és pólóba sétáltam vissza a konyhába, valami étel után kutatva. Mivel a hütő szinte üres volt, boltba pedig már nem sok kedvem volt menni, így inkább pizzát rendeltem. Újra a nappaliba kuporodtam, és amíg Nathaniel - ra vártam, a TV - t kezdtem kapcsolgatni. 
- Szia, mikor jöttél? - huppant le mellém pár perc múlva, és félkarjával közelebb húzott magához.
- Szia. - mosolyogtam fel rá. - Fél órája körülbelül. Milyen napod volt? - kérdeztem, miközben felé hajoltam és egy lágy csókot nyomtam ajkaira.
- Borzasztó. - sóhajtott, majd hátra dölt a kanepén, engem pedig magára rántott. Felkuncogtam, ő pedig felém hajolt, és egy újabb csókkal ajándékozott meg.
- Mindjárt jövök. - mondtam, mikor meghallottam, hogy csengetnek.
- Ne menj! - rántott vissza magához, és mint két kezével átkarolt, ezzel megakadályozva, hogy bárhova is menjek. 
- Muszály... - suttogtam ajkaira, majd kihasználva, hogy egy percre elgyengült, gyorsan kiugrottam az öléből. Nath mérgesen nézett utánam, de én csak vigyorogva kinyújtottam rá a nyelvem.
- Szia, meghoztam a pizzákat. - mosolygott rám egy lány az ajtóból.
- Köszönöm. - vigyorogtam rá, majd kikaptam a kezéből a két dobozt, és egy kis pénzt nyomtam a markába.
- D - de ez nagyon sok. - dadogott a lány, és már adta volna vissza, de én a markába zártam.
- Tartsd meg. - mondtam moslyogva, majd megsem várva a válaszát, rá csaptam az ajtót. Dúdolva libbentem be a nappaliba, ahol Nath már valami filmet nézett a TV - be. Felém kapta a fejét, és szeme rögtön felcsillant, amint meglátta a kezembe a dobozokat.
- Mondtam már, hogy imádlak? - nézett rám nagy szemekkel, amint leültem mellé, és rögtön kikapta a kezemből a két pizzás dobozt.
- Én is imádlak, de azért nekem is hagyj. - kuncogtam, miközben én is a számhoz emeltem egy pizza szeletet.

Másnap reggel, meglepően korán keltem. Habár tegnap este elég későn feküdtem le, most mégis teljesen kialudt voltam. Már reggelről pörögtem, és miután lefürödtem, és megcsináltam a hajam viszonylag gyorsan kiválasztottam az az napi ruhámat. Választásom egy fekete rakott szoknyára esett, amibe lazán beletűrtem a világos kék toppomat, ehhez pedig felvettem a kedvenc ezüst köves szandálom. Elégedetten néztem a tükörbe, majd miután még elintéztem az utolsó simításokat a kinézetemen, elindultam az óvoda felé. Boldogan vettem tudomásul, hogy még bőven van időm beérni az óviba, így úgy gondoltam odafelé beugrok még a Starbucksba egy kávéért. A Starbucks elött megláttam egy fekete Range Rovert, és nem tudtam nem arra gondolni, hogy tegnap Zayn is egy ilyennel jött. Kicsit megijesztett, hogy már megint rá gondolok. Nem volt több időm azon agyalni, hogy miért jár folyton Zayn a fejembe, ugyanis hirtelen egy kemény vállnak ütköztem. A földön landoltam, majd mellettem egy kávés pohár végezte. Szerencsére rám nem jött a kávéból, de azért a fekete szoknyám kellően koszos lett.
- Sajnálom. - szólt egy mély, rekedtes hang, ami kísértetiesen hasonlított Zayn hangjára. Felém nyújtotta a kezét, de én ahelyett, hogy elfogadtam volna, dühösen felpattantam. Ekkor néztem rá arra a személyre aki fellökött. Szám elnyílt, szemeim kitágultak, és közel voltam a szívrohamhoz, mikor megláttam azokat az ismerős, gyönyörű barna szemeket.

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó rész lett. Az elején természetes, hogy lassabban indulnak be a dolgok, ezen ne aggódj. :)
    Adhatok még tippeket, vagy megkövezel értük? Ja igen! Szépen kijavítottad azokat, amiket írtam. Megvannak a szóközök is, és szóismétlések sincsenek! Gratulálok! Ez egy tökéletes rész lett! :)
    Egy tipp még: Ha linkjet szúrsz be, akkor válassz ki egy szót, vagy csak 2-3 db-ot, és a link csatolásánál azt írd a megjelenítendő szöveghez, és pipáld ki azt, hogy: Link megnyitása új ablakban. Az a helyzet, ha valaki telefonról olvassa, így nem veszi észre, hogy Te oda csatoltál valamit, vagyis én gépen olvastam most, de ha véletlenül nem húzom el a szöveg felett az egeret, észre sem veszem. Az meg, ha a másik oldalon nyitja meg azért jó, mert nem zökkent ki az olvasásból. Ha meg zenét csatolsz, akkor tud szólni a háttérben, nem kell választani, hogy olvasol, vagy zenét hallgatsz, vagy össze vissza kattingatni, ha mind a kettőt akarod.
    Remélem nem haragszol meg ezekért a dolgokért, amiket írok. Ha zavar, akkor írd meg, és nem pofázok többet ilyeneket.
    Ez a rész viszont tényleg szuper lett, várom a következőt!
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök, hogy tetszett, igen, igyekeztem kijavítani a dolgokat amit írtál!:)
      A linket majd ellenőrzöm gépről, és megpróbálok javítani, bár nekem most így telefonról tökéletesen kiadja. Természetesen nem zavar, hogy írsz valami kis apróságot, ezeket inkább köszönöm.:)
      A következő rész pedig egy hét múlva érkezik.:)
      Xx.Aurora

      Törlés
  2. Szia! Nagyon jó fejezet lett! Ügyesen írsz. :) Csak így tovább! :)♥
    (Egyébként úgy néz ki, hogy Klau olvasóid lesznek, mert énis Klau vagyok!:D)
    Xx Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök, hogy tetszett:)
      Köszönöm!:)♥
      ( És nem baj, szeretem a Klaukat:"D)
      Big hug and lots of kisses, A.

      Törlés
  3. Szia!
    Ez hihetetlenül jó. Elkezdtem olvasni és teljesen a képernyőre ragadt a szemem. Ilyen történettel még nem találkoztam. Milyen cuki, hogy mindketten bizonygatják, hogy párkapcsolatban vannak és, hogy nem tetszik nekik a másik, de azért egymásra gondolnak:D A kislány meg nagyon édes:3 Kíváncsian várom a folytatást:)
    Ui.: Feliratkoztam:33
    Ölel és puszil: Emy <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága!:)
      Nagyon örülök, hogy jónak találod a blogom, és köszönöm, hogy feliratkoztál:3
      Igazából, egy aranyos, mégis komplikált történetet szeretnék összehozni, és remélem sikerülni is fog!:)
      A következővel sietek, de közbe jött pár dolog, szóval nem tudom mikor jön.
      Lots of kisses, Aurora. <3

      Törlés
  4. Szia :)
    Most találtam rá a blogodra és nagyon sok blogot olvastam már, de ez a legegyedibbek közé tartozik.
    Mindenképp feliratkozom a blogodra :)
    Siess a kövivel
    xoxo Princess
    Ui: benne lennél egy cserében?
    a blogom címe: http://onedirectionfanfictionandthepeeler.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Nagyon köszönöm, hihetetlen jól esik, hogy egyedinek tartod a blogom!:)
      Köszönöm a feliratkozást, a kövi pedig egy - két nap múlva várható!:)
      A csere pedig természetesen mehet, de nálad is válaszoltam!:)
      Lots of kisses, Aurora

      Törlés