2015. július 28., kedd

3.fejezet

Sziasztok virágocskák!
Ez valamennyivel rövidebb lett mint az előző, viszont kicsit több izgalom van benne!:)
Lehet, hogy most túl gyorsnak tünnek a történések, de megnyugtatok mindenki, hogy késöbbre is lesz még elég izgalom.:D
Ha esetleges helyesírási hibák észrevehetőek, azt sajnálom de még nem volt időm átolvasni.
Köszönöm a 4 kommentet, a 9 feliratkozót, és a több mint 1300 megjelenítést!:)
Remélem most is kapok pár kommentet!:)
A rész végére írtam pár kérdést, amit ha van  kedvetek megválaszolhatnátok nekem kommentbe!:)
Még annyit, hogy ha szeretnétek csatlakozni a facebook csoporthoz, oldalt a képre kattintva megtaláljátok a linket!:)
Jó olvasást!:)
                                                                                                                                        Lots of kisses, Aurora.

Tessa Smith

"Rájöttem arra, hogy milyen kedves, és szerethető férfi. Kezdtem megkedvelni. Talán túlságosan is."

- Öhm... Semmi baj. - nyögtem ki végül, és a földet kezdtem el bámulni, mintha valami nagyon érdekeset találtam volna. Percek óta csak a gyönyörű szép szempárba bámultam, és már kezdett eléggé kínos lenni, de valamiért nem vitt rá a szentlélek, hogy elvezessem a tekintetem. Ő se szólalt meg, nem is mozdult, csak zsebre tett kézzel, és azzal a féloldalas, hihetetlen szexi mosolyával nézett le rám. Mély levegőt vettem, próbáltam nem arra gondolni, hogy amióta a közelembe van, azóta megint dupla gyorsasággal ver a szívem. Csak reménykedtem, hogy ő ne veszi észre, hogy mennyire zavarban vagyok, de ez szinte lehetetlennek bizonyult, hisz a paradicsom vörös fejemet, talán még a holdról is látni lehetett volna. 


- Meghívhatlak valamire? Engesztelés képp. - mosolygott rám, majd a kezem után nyúlt, és ellentmondást ne tűrően beráncigált a kávézóba.
- Nekem kéne meghívjalak valamire, hisz a te kávéd ömlött ki. - hadartam, miközben próbáltam kiszabadulni keze fogságából. Úgy éreztem magam, mint egy fiatal lány, aki épp az első randijára készül. A gyomrom labdaméretűre zsugorodott, a szívem a normális ütemnek a dupláját verte, és az arcom színéről ne is beszéljünk... Csak tudnám, miért történik mindez... Legutoljára akkor éreztem magam így, mikor szerelmes lettem Nathaniel - be. De hát, én nem vagyok szerelmes Zayn - be! Jó elismerem, hogy nagyon helyes, és a szeme gyönyörű, na meg a mosolya... De engem nem érdekel Zayn Malik! Én csak is Nath - ot szeretem, Zayn pedig... Ő csak egy pasi, akit női szemmel helyesnek találok.
- Lehet, de az én hibám miatt ömlött ki... - mondta, miközben kinyújtotta rám a nyelvét, jelezve, hogy " ő hív meg engem, és nincs vita". Habár nagyon ideges voltam, felkuncogtam Zayn gyerekes viselkedése miatt, ugyanis iszonyat aranyosan nézet ki.
- Rendben. - egyeztem bele végül egy sóhaj kiséretében, mire Zayn győztes vigyorra húzta a száját. - De sietnünk kell, ha nem akarok a is elkésni a munkából. Zayn csak bólintott, jelezve, hogy megértette, majd miután megkérdezte, hogy mit kérek, rendelt. A kávézó egyik sarkában ültünk le, és percekig csak csendben szürcsöltük a kávéjainkat.
- És... Mióta dolgozol óvónőként?  - kérdezte, két korty kávé között. 
- Lassan öt éve. - mosolyodtam el, amint a gyerekekre gondoltam, akik nagy valószínűséggel most kezdenek el beszállíngózni az óviba.  - És, te mióta tudtad, hogy híres énekes szeretnél lenni? - kérdeztem, mire az ő kezéből majdnem kiesett a kávés pohár.
- Te tudtad, hogy én... ? - kezdte ledöbbenve miközben idegesen a hajába túrt. Felkuncogtam, ő pedig értetlenül nézett rám.
- Zayn... Világhírű énekes vagy egy bandában. Persze, hogy felismertelek. - mondtam, még mindig kuncogva. Szórakoztatott Zayn viselkedése, és az, hogy ő mind végig azt hitte, nem ismerem.
- És... nem fogsz letámadni, vagy valami? - kérdezte, mostmár nem is meglepetten, hanem inkább félve.
- Úgy nézek én ki? - nevettem fel, miközben végig mutattam magamon. Zayn is felnevetett, az én gondolataim pedig azonnal elterelődtek, amint meghallottam édes nevetését. A külvilágot kizártam, és csak az járt a fejembe, hogy Zayn milyen édesen, és aranyosan nevet. Kissé megráztam a fejem, hogy elterelődjenek a gondolataim, és újra Zayn - re figyeltem.
- Jó igazad van, nem úgy nézel ki, mint egy rajongó, csak tudod, megszoktam, hogy bárhova megyek, nincs egy perc nyugtom se. - magyarázta, miközben egy laza mozdulattal újra a hajába túrt. Szememmel követtem a keze mozdulatát, ahogy az a dús fekete hajba túr. Hirtelen kedvem támadt nekem is beletúrni, és érezni, hogy milyen puha... Te jóég, Tessa! Neked nem szabad ilyesmikre gondolnod! - gondoltam magamban, és legszívesebben felpofoztam volna magam, hogy térjek észhez, dehát, az nem csak Zayn - nek hanem a kávézó embereknek is furcsa lett volna.

Perrie Malik

 - Anya! Segíts, kérlek! - kiáltott le a lányom az emeletről. A legrosszabbra számítva, ijedten rohantam fel az emeletre, ahol Hannah a gardróbja elött ácsorgott, körülötte pedig szanaszét ruhák. Felkuncogtam, de a lányom csak kétségbeesetten nézett rám. 
- Mit vegyek fel ehhez? - kérdezte, és felmutatta a kezében elhelyezkedő fehér pólót, aminek a közepén egy rózsaszín szívecske helyezkedett el. Nevetve a szekrényhez sétáltam, és kivettem belőle egy rózsaszín kis szoknyát, valamint egy fehér balerina cipőt, és Hannah kezébe nyomtam.
- Köszönöm, anyuci! - kiáltott fel, majd felpipiskedve egy puszit nyomott az arcomra.
- Szivesen, de siess, mert elfogunk késni az óviból. - mosolyogtam rá, majd a kidobált ruháit kezdtem el visszatenni a szekrénybe, amíg ő készülődött.
 - Anyu, apuci ma nem kisér el minket? - kérdezte szomorúan nézve rám. Megráztam a fejem, majd kézenfogtam, és elindultunk lefelé a lépcsőn.
- Apuci most dolgozni van, ő majd holnap visz téged az óviba. - mosolyogtam rá, miközben bekötöttem  a biztonsági övét.

Épp a Starbucks elött álltam meg egy piros lámpánál, mikor különös dologra lettem figyelmes. Az épület elött Zayn állt, és egy alacsonyabb lányra mosolygott, de a tekintetében volt valami... Valami különös érzés... A lányt csak hátulról láttam, de még így is kiszúrtam, hogy zavarban van, hisz feje lehajtva volt, és cipőjével idegesen köröket rajzolt a poros betonon.
 - Anya, nézd! Ott van apu, meg Tessa! - kiáltott fel Hannah, de addigra már zöldre váltott a lámpa, így elkellett hajtanunk.
- Ki az a Tessa, drágám? - érdeklődtem a lányomtól, reménykedve abban, hogy megtudok pár információt a férjemmel flörtölő lányról.
- Az óvónénim. Nagyon kedves, és nagyon szép, és apával is tök jól kijön. - mesélte boldogan. Utolsó pár szava hallatán kikerekedett a szemem, és meglepődve néztem a lányomra.
- Hogy érted azt, hogy jól kijönnek? 
- Hát, tegnap tök sokat nevettek, meg beszélgettek. -magyarázta, bár már nem igazán figyelt rám, mert jobban lekötötte a figyelmét, hogy az újonnan szerzett barátnőinek integessen, akik mellettünk haladtak el.

- Tessa! - kiáltott fel Hannah, majd az óvoda bejáratához szaladt, ahol az elöbb említett személy állt. Hannah mögött sétáltam, miközben alaposan szemügyre vettem az óvónőt. Kedves arca volt, amin egy aranyos mosoly helyezkedett el. Gyönyörű szőke haja volt, ami szépen keretezte az arcát. Az alakját a legtöbb nő megirigyelte volna, hisz pont ott domborodott ahol kell, mégis vékony volt. Sosem voltam önbizalom hiányos, mindig is megvoltam elégedve az alakommal, és az arcommal, most viszont, látva ezt a lányt, úgy éreztem, az önbizalmam nagyon mélyre süllyed. Talán nem is a szépsége miatt, hanem inkább attól, mert láttam, hogy nézett rá Zayn. Már lassan öt éve, hogy házasok vagyunk Zayn - nel, és ez idő alatt ő végig éreztette, hogy szeret, és nem kell más neki. Sokszor feltettem neki  a kérdést, hogy de mivan, ha jön egy nálam jobb. Ilyenkor mindig azt válaszolta, hogy nincs nálam jobb számára. Most viszont, mégis csak úgy néz ki, hogy jött egy jobb. Ezt viszont nem hagyhatom. 
- Öhm... Tessa, igaz? - kérdeztem egy műmosoly kiséretében a lánytól. Elmosolyodott, majd bólintott. - Perrie vagyok, Hannah édesanyja, Zayn felesége. 
- A nevemet már tudod, egyébként pedig én vagyok az igazgató, és egyben Hannah egy óvónője. - mondta, majd  felém nyújtott a jobb kezét. Elfogadtam  majd kissé megráztam.
 - Hannah, szeretnék négyszemközt beszélni az óvónéniddel, jó? Menj be, nemsokára megyek én is. - mosolyogtam lányomra, aki miután egy puszit nyomtam a homlokára, a barátnőivel karöltve beszaladt.
- Szóval, Tessa. Nem fenyegetésnek szánom, bár veheted annak is. Láttalak reggel Zayn - nel, és azt is láttam, hogy hogy néztél rá, és ő hogy nézett. Mi boldogan élünk anélkül is, hogy valaki beleszólna az életünkbe. Jól figyelj drágám, mert csak egyszer mondom el. Szállj le Zayn - ről! 

Kérdések:

Mi a véleményetek Perrie - ről?
Szerintetek, helyesen cselekedett, hogy megmondta a magáét Tessa - nak?
Melyik párosnak szurkoltok? (Zerrie, Zessa)
(Köszönöm a válaszokat, ha lesznek!:))


8 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Jó rész lett csak sajna rövid
    Én Zerrienek szurkolok mert a való életben is imádom a párosukat és nem feltétlen helyesen, de az ő helyében jogosan cselekedett Pezz.
    Siess a kövivel
    xoxo Princess

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Igen, tudom, hogy nem épp a részek hosszúságáról vagyok híres, de én igyekszem, tényleg.:)
      Eredetileg én is imádom a Zerrie párost egyébként:D
      Sietek.:)
      Big hug, A.

      Törlés
  2. Nagyon tetszett a rész,imádtam! Zayn és Tessa olyan cukik....Főleg Zayn! Én a Zessának szurkolok. Csak így tovább! Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett!:3
      Hát igen... Zayn már csak ilyen cuki.:'D
      (Hiába imádom Zerriet, titkon én is Zessának szurkolok, de psszt.:D)
      Xxx.Aurora

      Törlés
  3. Ooooo anyám!
    Nem olyan rég találtam rá a blogodra és ahhhh imádom én is a Zessa párosnak szurkolok remélem lesz köztük valami ami több mint barátság!:)
    Siess a kövi résszel!❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy rátaláltál a blogra, és, hogy tetszik!:3
      Hát úgy látszik, a Zessa shipperek többen vannak!:D
      Sietek, és köszönöm a kommented.!:)
      All the love, A.

      Törlés
  4. Szia!
    A rész valami fantasztikus lett, Hannah és Zayn cuki, mint mindig:3 De itt abbahagyni! Menten elmegyek duzzogni! Viszont a lenti kérdések nehezek.
    Perrie-t imádom, a valóságban is meg itt a történetben is és szerintem szépen fogalmazott a végén Tessa-nak és érthetően is, de azért sajnálom Tessa-t. Zerrie-t egyszerűen imádom és már annyira várom, hogy a valóságban összeházasodjanak. Kíváncsi lennék egy kis Malik-ra:) Viszont Zessa se hangzik rosszul. Szóval nem tudom eldönteni kinek szurkolok jobban. Csodálatos rész lett!
    Várom a kövi részt ^^
    Imádlak drága! <3
    Puszil és ölel: Emy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága!:)
      Örülök, hogy tetszett, de azért remélem nem haragudtál meg rám nagyon amiért itt hagytam abba!:D
      Be kell vallanom, én is úgy érzek, mint te.:"D
      Imádom Zerrie - t, mint itt, mint a valóéletben, de Zessa is elég cuki.:D
      Nagyon köszönöm és megpróbálok sietni:3
      Én is imádlak!<3
      Big hug and lots of kisses, Aurora.

      Törlés