2015. augusztus 5., szerda

4.fejezet

Sziasztok virágocskák!:)
Nos, egésznap a résszel szenvedtem, vagy négyszer újra írtam, de tt van, skerült tűrhetőre összehoznom, habár a szemeim már leragadnak.:D
Köszönöm a 11 feliratkozót, és 4 kommentet, továbbra is várom a véleményeket.
A rész megint kicsit rövidebb lett, de a következőt igyekszem hosszabbra írni.:)
A rész végén megint találtok kérdéseket, és arra is előszerettetel várom a válaszokat.:)
Jó olvasást!:)
                                                             All the love, Aurora.

Zayn Malik



"Haragudtam Perrie - re, amiért szát akart választani minket, habár semmi sem volt köztünk. Mégis megszállottan ragaszkodtam, ehhez a földreszállt angyalhoz."

Boldogan léptem be a házunk ajtaján. Be kellett vallanom, ez a hirtelen jött jó kedv, Tessa - nak köszönhető. A reggeli kávézásunk hihetetlen jól sült el. Sok mindent megtudtam róla, ahogy ő is rólam. Vicces történeteket mesélt, bár sokszor volt, hogy mikor a gyerekkorára gondolt, elkomorodott. Nem tudtam miért is lehet ez, de gondoltam, hogy valami kényes téma, ezért inkább nem is kérdeztem rá. Alapvetően viszont, félelmetes, hogy menny életkedv van ebben a lányban. Szinte folyamatosan mosolyog, és vidám.
- Zaynie, te vagy az? - kiabált ki a nappaliból Pezz. Nem válaszoltam, csak ledobtam a cipőm, majd halkan, settenkedve elindultam a nappali felé. Bekukucskáltam az ajtón, s a látvány miatt ami fogadott, minden erőm összekellett szednem, hogy ne nevessek fel. Perrie ugyanis a helyiség közepén állt, egy serpenyővel (?) a kezében, és ijedten forgolódott. Hirtelen mögé szaladtam, és a kezeimet a szeme elé helyeztem. Aprót sikított, én pedig nem bírtam tovább, kitört belőlem a nevetés.
- Ez gonosz volt. - nézett rám lebigyesztett ajkakkal. Nagy nehezen abba hagytam a röhögést, és Perrie - hez léptem, majd ajkaimat az övéire tapasztottam. Először nem csókolt vissza, de én nem adtam fel. Nyelvemet végig futattam alsó ajkán, mire szája elnyílt, és szenvedélyesen csókolt vissza. Győztes mosolyra húztam a szám, miközben elhúzódtam tőle.
- Babe, mi a baj? - kérdeztem, mivel Pezz feltünően szomorú volt.
- Egy nagy hülyeséget csináltam... - suttogta, miközben a kezén lévő karkötőt kezdte el piszkálni, amit még tőlem kapott. Akaratlanul is az jutott eszembe, hogy megcsalt. Dehát, Pezz nem lenne képes erre. Remélem... Értetlen tekintetem látva, egy nagyot sóhajtott, majd intett, hogy üljek le.
- Reggel a Starbucks felé mentem... Láttalak egy lánnyal. - kezdte, én pedig meglepődve néztem rá. - Először arra gondoltam, hogy biztos csak egy rajongó, de Hannah említette, hogy ő az óvónénije. Bevallom, féltékeny lettem és... Megfenyegettem Tessa - t. - hadarta, még mindig a karkötőjét babrálva.  Idegesen felpattantam, és fel - le kezdtem el járkálni a nappaliba. Nem is tudom, miért akadtam ki. Hisz, inkább aranyosnak kellene tartanom, hogy Pezz féltékenykedik. De azt hiszem, félek attól, hogy hála Perrie - nek, megromlik a baráti kapcsolatunk Tessa - val.

Tessa Smith

Unottan járkáltam a sorok között, minden polcról levéve valamit. Mindig is gyűlöltem bevásárolni, ezért is csinálta általában Nath. Ő viszont, csak este jön haza, így képtelen voltam leszenvedni magam a közeli bevásárlóközpontba. Felcsillant a szemem, amint megláttam a gumicukros polcot. Hát igen, még más lányok a nutelláért, vagy a fagyiért voltak oda, nekem örök szerelmeim voltak a gumicukrok. Szélsebesen robogtam a szerelmeim felé, mikor hirtelen egy kisebb test csapódott nekem, majd pár másodperc múlva ismerős kuncogás csapta meg a fülem.
- Szia. - nevetett továbbra is a lány, aki személyében Hannah - t véltem felfedezni.
- Szia Hannah - mosolyogtam rá.
- Melyik a kedvenc gumicukrod? - kérdezte, mivel egyszerre kezdtük el vizslatni az órási kínálatot.
- A békás. - nevettem fel, válaszomra pedig Hannah is elvigyorodott.
- Nekem is. - kuncogott újra, s hirtelen akaratlanul is az ugrott be, hogy ilyenkor mennyire hasonlit Zayn - re.
- Hannah, már mindenhol kerestelek. - jelent meg melletünk Perrie mosolyogva. - Áh, Szia Tessa! - köszönt nekem én pedig csak intettem egyet. Jobbnak láttam, ha inkább nem szólok semmit, mivel nem akartam még jobban magamra haragítani a szőkeséget.
- Anya, vehetek még gumicukrot? - nézett Hannah kiskutya szemekkel - amik szintén az apja gyönyörű szemeire emlékeztettek - az anyjára.
- Persze. - nevetett fel erőltetten Perrie, és csak ekkor vettem észre a kisírt szemeit, és nyúzott arckifejezését. - Tessa, én addig beszélhetek veled négyszemközt? - kérdezte, könyörögve nézve rám, mire én egy aprót bólintottam, és vele együtt kicsit arréb sétáltam. Kérdőn néztem Perrie - re, mire ő egy nagyot sóhajtott.
- Figyelj. Sajnálom, hogy úgy letámadtalak. Csak mikor megláttalak ott, Zayn - nel, elfogott a féltékenység, igazából nem is tudom miért... Sajnálom. Nem kezdhetnénk előlről? - nézett rám szomorúan, s szemébe láttam, hogy tényleg sajnálja ami ma történt.
- Tessa Smith. - nyújtottam felé a kezem mosolyogva, jelezve, hogy induljunk tisztalappal. Szeme felragyogott, és egy cinkos mosoly mellett, kezet rázott velem.
- Perrie Malik. - vigyorgott rám, majd visszasétáltunk a még mindig gumicukrokat válogató Hannah - hoz.

A kanapén ültem, és a békákat zabáltam, miközben a tévében valami undorítóan romantikus film ment. Már éjjeli egy óra s elmúlt, Nathaniel viszont még mindig nem ért haza, és ez aggasztott. Ha sokáig benn kell maradnia, általában még akkor is hazaér nyolcra. A telefonját nem veszi fel, így szerintem eléggé jogosan aggódom. Ami még ébren tartorr, hogy folyamatosan Zayn - en járt az agyam. Akaratlanulis a gyönyörű barna szemei, a szexi félmosolya, és a kissé rekedtes hangja járt a fejembe. Nem szabadott volna rá gondolnom, hisz ott van nekem Nathaniel, valamint ott van Perrie akivel pont ma döntöttük el, hogy jóban leszünk. De persze, nem is én lennék, ha nem egy elérhetetlen pasi tetszene. Mert igen, bevallom, kibaszottul tetszik Zayn Malik! Szerelemnek még nem mondanám, főleg pár nap ismeretség után, és a szívem egyébként is Nathaniel - é. A Zayn iránt érzett valami, csak egy kisebb fellángolás, ebben biztos vagyok. Hangos sírásra lettem figyelmes, így ijedten kaptam fel a fejem. Megnyugodva sóhajtottam, mikor láttam, hogy csak a tévében lévő női főszereplő az, aki ilyen keservesen sír. Hrtelen belőlem is kitört a zokogás, oktalanul. Aggódtam Nath - ért, zavart, hogy folyamatosan azok a gyönyörű barna szemek járnak a fejembe, és egyszerűen csak így adtam ki magamból a felgyülemlet dolgokat. Sírással. Hirtelen úgy éreztem magam, mint egy tinilány, aki épp most van túl egy nagy szakításon. Végülis, teljesen filmbe illően nézhettem ki. Kócos haj, laza ruha, gumicuki és fagyi, valamint zsepi, és a tévében lejátszódó romantikus film. Mint egy rossz szappanopera egyik depis jelenete, komolyan. Az ajtó tájékáról zörgések és szitkozódások hada hallatszott, mire én rögtön oda rohantam. Az ajtón belépett Nath, mire én a nyakába vetettem magam. Nevetve tartott meg, miközben egyik kezével leszedte magáról a cipőjét.
- Hogy - hogy nem alszol hercegnőm? - kérdezte, és közben egy csókot lehelt a számra. Ajkán érezni lehetett az alkohol ízét, és ez elég furcsa volt, hisz Nathaniel nagyon ritka alkalmakkor ivott csak alkoholt.
- Téged vártalak. - ismertem be, fülig elpirulva. - Hol voltál?
- Csak pár haverral gondoltuk iszunk kicsit. - vonta meg hanyagul a vállát, de én láttam rajta, hogy hazudik. Nem firtattam tovább a dolgot, de kicsit rosszul esett, hogy ennyi idő után is képes nekem hazudni.
- Elmegyek fürdeni. Velem tartasz? - nézett rám azzal a tipikus "minden lányt leveszek a lábáról" mosolyával, miközben nagy tenyerét derekamra helyezte, s kicsit feljebb türte a pizsamának használt pólóját.
- Most kihagyom. - erőltettem magamra egy mosolyt, majd miután egy puszit nyomtam ajkaira, a szobánkba kullogtam.

Kérdések:

Mi a véleményetek Nathanel - ről?

Szerintetek mi az, amit titkolni akar Tessa elől?

Mi a véleményetek arról, hogy Tessa és Pezz úgymond tisztalappal indultak?


10 megjegyzés:

  1. Szia!
    A rész szuper lett, bár van egy olyan érzésem, hogy lesznek még itt nagy gubancok. A kérdéseidre a válaszok:
    1) Valamiért unszimpatikus, pedig alap járaton rendesnek állítod be, de valami mégsem kerek vele.
    2.) Megcsalja.
    3.) Nem hiszem, hogy ez össze jöhet nekik. Tessanak csak nagyobb lesz a lelkiismeret furdalása, Pez pedig féltékeny lesz csak. Gondolom Zaynnel összebalhéztak, és csak kényszerből próbál vele barátkozni.
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök, hogy tetszett, mert én személy szerint nem igazán vagyok megbarátkozva vele. Hú, rengeteg gubanc lesz még, ezt jól gondoltad.:D
      Köszönöm a válaszokat, és azt is, hogy kommenteltél!:)
      Big hug, Aurora.

      Törlés
  2. Nos szerintem a srác az egy utolsó féreg. Nekem nagyon gyanús ,nem hiszem ,hogy szeretik még egymást ,puszta megszokás. A srác szerintem is megcsalja ,vagy valahol van egy családja ,érted :DD. Pezzel nem lesz jó viszonya ,Szerelmes lesz Zaynbe ,de a bűntudat ott lesz benne. Imádtam ezt részt <3 Minél hamarabb írj újat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény Nathaniel, mindenki csak bántja:D Hát, annyit elárulok, hogy a következő részben kiderül, hogy van e titkos családja:D Köszönöm a válaszokat és a komit, a következővel pedig sietek!:3
      Millió puszi, Aurora

      Törlés
  3. Hello, Kedves!

    Ismét nagyon jó rész lett. :)
    Egyet értek az előttem szólókkal, Nathaniel egy patkány. :/ Abszolút unszimpatikus, és szinte tuti, hogy jóra gondolok, mégis mit titkol Tessa elől. :D

    Ölel
    RS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örök, hogy tetszett!:)
      Jahj, szegény Nathanielt már kezdem sajnálni, hogy ő mindenkinek unszimpatikus:D
      Hát a következő részben kiderül, hogy jóra gondolsz e:D
      Millió puszi, Aurora

      Törlés
  4. Szia!
    Ez valami hihetetlen rész lett és aww *-* Teljesen odavagyok:3 Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy Perrie miért sírt. Bűntudat? Hmm... Vagy talán összeveszett Zayn-nel.
    1. Nathaniel nagyon unszimpatikus, már a történet eleje óta nekem bűzlik valami rajta. Túlságosan is a Szentek közé sorolja Tessa.
    2. Tuti megcsalja vagy igen. Ez lehet az oka.
    3. Még mindig imádom Perrie-t:D De szerintem ez nem működni. Miért nem? Először is, mert Tessa érzései felfognak erősödni és Pezz meg nem érheti el, hogy Zayn és Tessa ne találkozzanak. Másodszor is Perrie-n így is úgy is felül kerekedne a rosszindulat.
    Legalábbis én így látom:) Imádtam, de tényleg <3
    Várom a következő részt!
    Ölel és puszil: Emy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Drága!:)
      Nagyon örülök, hogy tetszett:33
      Mivel a történetből terveim szerint már nem fog kiderülni, ezért megosztoom itt veled, hogy miért sírt Perrie:D Bár, lehet, hogy olvashatod majd a történetben is, nem tudom még:D De jól tippeltél, Perrie összebalhézott Zayn - nel, és ezért is sírt!:)
      Hát, úgy látszik mindenki a megcsalásra tippel:D A következő fejezetből kiderül, mi is Nathaniel nagy titka:D
      Köszönöm a válaszokat, és a kommentet is:)
      Sietek a következővel!!:)
      Millió puszi és ölelés, Aurora

      Törlés
  5. Szia :)
    Ismêtelten csodás rész lett.
    Nem tudom valamiért úgy érzem, hogy nem jó ember.
    Szerintem egy másik csaj van a dologban.
    Úgyis összefognak még kapni Zayn miatt.
    Siess a kövivel
    xoxo Princess

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök, hogy tetszett!:3
      Köszönöm a válaszokat, és sietek a következővel!:)
      Xx. Aurora

      Törlés