2015. augusztus 20., csütörtök

5.fejezet

Ahoy virágocskák!
Meghoztam az újabb részt, bár kicsit eléggé nagy késéssel. Sajnálom, akik benne vannak a csoportba, azok tudják, hogy nyaralni voltam, és hát a tengerparton nem igazán volt időm írni.:D
Mint majd láthatjátok, a képek alatt mostantól lesz egy ilyen kis idézet ami az adott szereplő szemszögéből lesz, és természetesen a fejezethez fog kapcsolódni.:D
A rész nem lett a legjobb, sem a leghosszabb, de a következőt próbálom jobbra írni!
Köszönöm 0 14 rendszerest, a több mint 2500 oldalmegjelenítést, és az előzőhöz érkezett 5 kommentet!:)
Jó olvasást, és ne felejtsetek el nyomot hagyni magatok után!:)
                                                                                                                                   All the love, Aurora
                            


Tessa Smith



"Tudtam, hogy amit teszünk, az nem helyes. Mégis minden porcikám ragaszkodott mézédes ajkaihoz."

Kómásan néztem körbe a szobába. Nathaniel már nem volt mellettem, és ez kicsit meglepett, ugyanis arra számítottam, hogy a tegnap estéje után, ma nagyon másnapos lesz. Egy óriásit ásítottam, miközben belebújtam a kutyás mamuszomba. Nagyokat nyújtózkodva csoszogtam le a konyhába, amiből ismeretlen hangok szűrődtek ki. Az állam a padlót súrolta, mikor megláttam Nathaniel - t, aki épp valamit magyarázott a mellette üllő fiatal lánynak.
- Öhm...Hello. - nyögtem ki nagy nehezen, meredten bámulva a konyhámban lévő szőke szépséget.
- Jó reggelt, Hercegnőm. - mosolygott rám Nathaniel, majd a szőke lány felé nézett. - Ő itt Leona, egy diákom. - bökött Nath a lány felé, aki egy műmosollyal az arcán intett nekem. Figyelmen kívül hagytam a lányt, s inkább a pulthoz sétáltam, azzal a céllal, hogy elkészítsem a reggeli kávém. A pultnak dőltem, miközben a nekem háttal álló lányt és Nathaniel - t néztem. Dühösen mértem végig a szőkeséget. Magassarkút viselt, egy extra rövid sorttal, és hastoppal. Szőke mű haja copfban volt, de még így is leért a derekáig. Tipikus olyan lánynak nézett ki, aki legtöbb idejét a plázában pletykázva tölti, ezért sem értettem, hogy hogy kerül ő ide, ráadásul szombat reggel. Mert abban biztos voltam, hogy nem tanulni jött. Amint a kávém kész lett, szinte azonnal az emeletre rohantam, bár nem voltam biztos bene, hogy jó ötlet őket kettesben hagyni. Ledőltem az ágyra, majd bekapcsoltam a tévét, amibe az egyik unalmas brazil szappanopera ment. A kávé tetején lévő habot vizslattam, gondolataimba merülve. Hirtelen minden összeállt a fejembe. Hogy Nathaniel miért járt későn haza, miért maradt bennt több ideig a suliban, miért járt el többet itthonról, és, hogy mit keres a házamban ez a ribanc. Idegesen rontottam ki a szobából, de a konyha ajtaja elött rádöbbentem, hogy nem igazán lenne ésszerű, ha most bemennék, és kidobnám Nathaniel - t, hisz még bizonyítékom sincs. Így, inkább lecsúsztam a faajtó mentén, s a kis résen bekukucskálva hallgatóztam, hátha megtudok valamit.
- Babe, ezt most nem lehet. Tessa bármikor lejöhet. - hallatszott ki Nathaniel halk hangja. Szemeim elnyíltak, de úgy döntöttem, még nincs itt az ideje bemennem.
- Mikor szakítasz már vele? - nyavajgott Leona, s mikor benéztem a résen, láttam, hogy vékony karjait, Nathaniel nyaka köré fonja, s az ölébe ül.
- Nem tudom. - nyögött fel halkan Nathaniel, mikor a szőkeség a nyakát kezdte csókolgatni. - Tudod, hogy az apámon múlik.
Csendben folydogáltak a könnyeim. Legszívesebben azonnal benyitottam volna, és kidobtam volna Nathaniel - t a kurvájával együtt, de még mindig nem tehettem. Tudni akartam, hogy miköze Nath apjának a kapcsolatunkhoz.
- Alig várom, hogy végre hivatalosan is együtt legyünk. - suttogta a lány Nath ajkaiba, én pedig egyre jobban sírni kezdtem.
- Én is, Babe. - símitott végig Nath Leona csupasz combjain, nekem pedig minden erőmet összekellett szednem ahhoz, hogy ne szaladjak be, és tépjem ki annak a ribancnak a haját. - De addig nem szakíthatok vele, ameddig nem viszem vissza őt apámnak az árvaházba. - suttogta Nathaniel, én pedig döbbenten meredtem az ajtóra. Nem, az nem lehet, hogy Travis legyen Nathaniel apja... Erőszakosan letöröltem a könnyeim, és berontottam a konyhába. A szerelmes pár meglepve nézett rám, az én szemeim pedig villámokat szórtak.
- Travissal együtt mindketten elfelejthetitek, hogy valaha visszamegyek arra a mocskos helyre. - kiáltottam dühösen, mindvégig Nathaniel szemébe nézve. - Tünjetek innen!
- Hercegnőm, kérlek beszéljük meg. - lépett közelebb Nathaniel, és derekamra csúsztatta kezeit. Barna szemeit az én kékjeimbe fúrta, de furcsa módon, most nem éreztem semmit, mikor a szemeibe néztem. De a barna tekintet kísértetiesen emlékeztetett egy sokkal szebben csillogó szempárra.
- Menj el. A cuccaidért majd valamelyik nap eljöhetsz. - suttogtam, majd összestem a padlón, zokogva. Túl sok volt ez nekem. Kiderül, hogy Nathaniel megcsal, majd a tény, hogy az egész kapcsolatunk csak egy hülye hazugság volt...

Egy teljesen ismeretlen lány nézett rám vissza a tükörből. Fekete miniruhám épp, hogy takart valamit a lábaimból, dekoltázsom mély volt. Egy szintén fekete magassarkút viseltem, sminkem pedig egy egyszerű füstös smink volt. Bár tőlem még ez is nagy dolog volt, hisz általában a szempillaspirálon kívül semmivel sem sminkelem magam. Még délután elmentem fodrászhoz, mivel kicsit változtatni szerettem volna a külsőmön, így az eddig teljesen szőke hajamban most színes csíkok voltak. Beletúrtam a hajamba, ezzel kicsit "vadabb" hatást keltve, kicsit feljebb húztam a szoknyám, majd mosolyogva végig néztem magamon. Pontosan tudtam, hogy egy utasarkinak nézhetek ki, de nem érdekelt. Felejteni akartam, erre pedig a legjobb mód az volt, hogy alulöltözetten leigyam magam a sárga földig.

- Valami ütőset kérek. - kacsintottam a pultosra, miközben felszenvedtem magam az egyik székre.
- Máris. - mosolygott rám, majd megfordulva válogatni kezdett az italok között. - Egy szép lány, egyedül egy szórakozó helyen. Szerelmi bánat? - kérdezte, miközben letette elém az italom, majd lazán a pultra könyökölt.
- Valami olyasmi. - mosolyodtam el szomorúan, s egyszerre lehúztam az elém tett italt. Nem kérdezett rá, hogy mitörtént, hanem kézségesen letett elém egy újabb pohár italt, és ezért hálás voltam neki. Öt pohár után már nem nagyon számoltam, így fogalmam sincs, hogy mennyit ihattam. Végül, mikor már meguntam az ivást, a táncparkett felé indultam.
- Tessa? - szólt utánam egy ismerős, meglepődött hang. Kiváncsían fordultam meg, majd boldogan felvisítottam a megszólítómat látva.
- Zayn, sziaaa. - vigyorogtam rá, boldogan elhúzva az "a" betűt.
- Mennyit ittál? - nézett rám felvont szemöldökkel, miközben a kezemnél fogva megpróbált elhurcolni a táncoló emberek közül.
- Csak egy icipicit. - mondtam, majd a nagy és mutató ujjammal megmutattam, mennyi is az az "icipici".
- Aha, látom. - forgatta meg a szemeit, majd berántott a női mosdóba.
- Hé, te ide nem jöhetsz be! - kiáltottam rá nevetve. - Ez a női mosdó. - kuncogtam.
- Nem hinném, hogy a sok részeg embert pont az érdekelné, hogy egy férfi a női mosdóba van. - mosolygott rám, miközben az egyik wc fülkéhez vezetett.
- Miért jöttünk ide? - kérdeztem.
- Mert látom mennyit ittál, és nagy valószinűsséggel nem sokára hányingered lesz. - adta a logikus választ, majd  neki dőlt az ajtónak. - És, mondd csak, mi is az oka, hogy full részegre ittad magad?
- Megcsalt. - suttogtam, s teljesen összetörve bámultam magam elé. - Átvert, aztán megcsalt. - kezdtem el keservesen zokogni, s tehetetlenül lerogytam a földre. Zayn szinte azonnal mellettem termedt, majd átkarolta a vállam, s úgy próbált vigasztalni.
- Sssh. - szorított jobban magához, én pedig a mellkasába fúrtam a fejem. - Tudod, nagy hülye lehet a gyerek, ha csak így eldob magától. - mosolygott rám, azzal a tipikus szívdöglesztő mosolyával, majd egyik kezével letörölte a könnyeim. Szemeibe néztem, majd egyik kezem a nyakához vezettem. Duzzadt ajkaira tévedt a tekintetem, majd a fehér pólójára néztem, ami tökéletesen rásimult izmos mellkasára. Ajkaimba haraptam, majd szemeimet újra az arcára irányítottam. Láttam, hogy ő is az ajkaimat bámulja, így megtettem az első lépést. Hajánál fogva lehúztam a fejét, így ajkainkat már csak pár miliméter választotta el egymástól. Pár pillanat múlva, ajkai súrolták az enyémet, de még nem csókolt meg. Így hát én nyomtam ajkaimat az övére, ő pedig szónélkül visszaszókolt. Tudtam, hogy nem szabadna ezt tennünk, de az alkoholtól ami a fejembe szállt, nem igazán tudtam gondolkodni.

Kérdések:

Szerintetek, hogy kapcsolódik Nathaniel apja, Tessa múltjához?

Mit gondoltok, lesz folytatása a csóknak?

(Most nem jutott több eszembe, sajnálom:C)




12 megjegyzés:

  1. Szegény Tessa :(
    Annyira sajnáltam ahogy olvastam a sorokat.
    Tudtam én, hogy ez a Nataniel egy dög.
    Valamit csinálhatott az apja Tessával csak Zessa elmenekült és a fiat küldte érte.
    A csóknak meg ezer százalék, hogy lesz folytatása.
    xoxo Princess

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, még én is sajnáltam Tessa - t, miközben azokat a részeket írtam!
      Köszönöm a válaszokat, és a kommentet!:)
      Xx.Aurora

      Törlés
  2. Tudtam, hogy Nat rossz ember! Utalom! Zayn meg, ahwww. Olyna edes lenne Tessaval.♡♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most mondanám, hogy szegény Nath, amiért mindenki utálja, de igazából én is gyűlölöm:D
      Köszönöm a kommented, és ígérem a következő rész tele lesz Zessa jelenettel!:)
      Millió puszi, Aurora

      Törlés
  3. Imádom a blogodat. Tegnap este keztem el olvasni. Szerintem ő volt az árvaházba ahol volt. Nat egy körény. Lesz folytatása a csóknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésed a blog!:3
      Köszönöm a válaszokat, és a kommentet.:)
      Xx.Aurora

      Törlés
  4. Szia!
    És most én jövök a kitöréssel;) ITT. ABBA. HAGYNI? Ez most valamiféle bosszú?:c Itt ülök sajtos chips-szel a kezembe és sokkos állapotban dőlök előre-hátra. Ez kegyetlen volt:c
    Fúúú! Ez a Nathaniel mekkora egy tuskó! Komolyan azzal a kis ..... ? (Nem akarok csúnyát írni). Megérte neki? Szegény Tessa.
    1. Hát mint írtad biztos lesz köze az árvaházhoz. Lehet annak az igazgatója volt és amikor, összejött a fiával kiengedte vagy elszökött és Nathaniel csak azért jött össze vele, hogy visszavigye.
    2. Ennek két féle változata van szerintem. Az egyik, hogy a csóknak nem lesz folytatása, mert Zayn-nek családja van és lelkiismerete üldözni fogja, ezért inkább elzárja magát Tessa-tól. A másik, hogy előbb-utóbb véget vet a kapcsolatának és lesz egy Zessa párosunk. (Zerrie<3). Amúgy mindkettő párosnak szurkolok :'D Wow tudok ám:DD
    Amúgy imádtam, az érzelmek teljesen átjöttek, nagyon sajnálom szegény lányt. Remélem mihamarabb lesz folytatás.
    Imádlak te nőszemély! <3
    Puszil és ölel: Emy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága!:)
      Nem, nem szándékosan volt, és hidd el, nem akartalak kikészíteni:D
      Hát, Nathaniel tényleg elég nagy tuskó, de sajnos még nem tünik el örökkre:/
      Elég közel jársz Nathaniel apjával kapcsolatban, szinte majdnem jól tippeltél, ahogy a csókkal kapcsolatban is:D
      Egyébként, így, hogy tudom mi lesz, még így is mindkettő párosnak szurkolok, szóval pacsi:D
      Örülök, hogy tetszett, és, hogy sikerült átjönnie az érzelmeknek.:)
      Én is imádlak, drága:D<3
      Big hug and lots of kisses, Aurora

      Törlés
  5. Szia!
    Egy ilyen részt nem lehet itt abbahagyni! Akarom a folytatást, tudni akarom, hogy mi lesz a csók után! Nathaniel... sejthető volt, hogy valami nem ttiszta körülötte, na de ezt nem vártam volna!
    Szuper rész lett, csak miért kellett itt abbahagynod?
    1.) Az árvaház igazgatója volt, fogalmam sincs mit tett ellene, de tuti semmi jót. :/
    2.) Remélem, hogy lesz folytatása, és ott hagyja Perryt. Bár ez így túl egyszerű lenne, ámbár nekem Perry körül sem tiszta minden teljesen.
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Nem sokára érkezik a folytatás, és kiderül, mi történt a csók után.:)
      Hát igen, sokan sejtettétek, hogy Nath megcsalja Tessa - t, de nem hinném, hogy valami ilyesmire gondoltatok:D
      Örülök, hogy tetszett, és sajnálom, de hát szeretem ilyen helyeken abba hagyni:3
      Xx. AURORA

      Törlés
  6. http://ahatodiktag.blogspot.hu/2015/08/1-dij.html Meglepiii!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, amint lesz időm kiteszem!:)<3

      Törlés