2015. augusztus 30., vasárnap

6.fejezet

Ahoy, virágocskák!
Nos, igen, én már hangolódok a sulira és ilyen korán fennt vagyok:D
Holnap - legalábbis nekem - eljön az ítélet napja, és attól félek, innentől csak később fognak jönni a részek. Még így is rengeteget csúszok, és fogalmam sincs, hogy lesz suliidőben.
Köszönöm a díjakat, már reggel láttam, hogy  a bnlog a harmadikat is megkapta, de még nem volt időm kitölteni, viszont szerintem még ma megcsinálom őket.
A kommenteket, és a feliratkozókat is nagyon köszönöm!:)
Jó olvasást, és hagyjatok magatok után nyomot!:)
                                                                                                                          Lots of kisses, Aurora







Zayn Malik



"Nem szabadna rágondolnom, nem szabadna a csókjára gondolnom, nem szabadna arra gondolnom, hogy milyen lenne vele lenni. Basszameg, elkéne felejtenem, de nem megy!"

Két hét. Két kerek hét telt el azóta az este óta, mikor kicsit összemelegettünk Tessa - val. Kerültem őt, nem igazán akartam vele erről beszélni, pedig kétségtelenül hiányzott a társasága. De a fenébe, ha csak a társasága hiányzott volna! Hiányzott ő maga, a kedves mosolya, a gyönyörű kék szeme, a mostmár vidámabb, vagányabb színes csíkokkal ellátott haja, hiányzott az aranyos nevetése. Ahj, egyszerűen hiányzott minden, ami ő volt! És igen, teljesen tisztában voltam vele, hogy nem szabadna ezt, nem szabadna rá gondolnom, vagy a csókunkra. Mert bevallom, a nap minden pillanatában ő, vagy az édes csókja járt a fejemben. Miközben mennyaszonyom volt, aki igazából gyönyörű, de... ő nem Tessa.
- Zayn, Babe, eltudnád ma te vinni Hannah - t? - rontott be a szobába Pezz, fél kezével a telefonját fogva, idegesen. Habár, az agyam tiltakozott, a szivem azt diktálta, hogy mondjak igent. Tudtam, hogyha én viszem be Hannah - t, akkor biztosan találkozok Tessa - val, s igazából örültem is ennek, meg nem is. Látni akartam, mindennél jobban, de biztos voltam benne, hogyha találkozunk, akkor muszály megejtenünk egy kínos beszélgetést.
- Persze. - bólintottam, erőltetett mosolygással. Pezz ajkai is egy kisebb mosolyra húzódtak, majd egy puszit nyomott ajkaimra, s kiviharzott a szobából. Gyorsan magamra kaptam a fekete szűkfarmerem, majd egy fehér feliratos pólót, s beleugrándoztam a fekete bakancsomba.
- Jóreggelt, hercegnőm. - mosolyogtam rá, az épp müzlit evő Hannah - ra. 
- Szia, apuci. - köszönt teliszájjal, én pedig halkan felnevettem, mikor a müzlik kiestek a szájából.
- Ne beszélj teliszájjal! - korholtam nevetve, miközben elkészítettem a reggeli kávém.
- Apuci, ma tényleg te viszel el? - csillant fel a szeme, s vigyorogva nézett rám. Elmosolyodtam, miközben bólintottam, s szinte rögtön emészteni kezdett a bűntudat. Tudom, hogy Hannah imád velem lenni, én viszont az útóbbi időbe eléggé elhanyagoltam őt.
- Mit szólnál, ha óvi után elmennék a vidámparkba? - kérdeztem tőle mosolyogva, miközben nekiálltam elmosni a tányérját.
- Úúú, és anya is jöhet? - lelkesült be rögtön a vidámpark említésére.
- Sajnálom kicsim, de nem hinném, hogy anya ma ráér. - biggyesztettem le szomorúan az ajkaim, mire az ő ajkai is lefelé görbültek. - De, ha gondolod az egyik kis barátnőd eljöhet veled.
- És Tessa eljöhetne? - kérdezte vidámabban. Szerettem volna Tessa - val lenni, meg nem is, e most nem néztem az én érdekeim. Ha Hannah ezt akarja, hát legyen...
- Ha szeretne, igen. - mosolyogtam a lányomra, aki erre sikítva a nyakamba vetette magát.

- Tessa! - sikította a lányom amint meglátta a folyosón lépkedő nőt. Hagytam, hogy Hannah kiszabaduljon az ölemből, s a szőkeség felé vegye az irányt. Mosolyogva kémleltem, ahogy Tessa a kezei közé veszi Hannah - t, s lányom egy nagy cuppanós puszit nyom az arcára. Tessa - ra néztem, aki szintén engem bámult. Mikor észrevette, hogy bámulom, zavartan lesütötte a szemét, s Hannah - hoz fordult. Elmosolyodtam, majd lassú léptekkel utánuk indultam.
- Szia. - intettem esetlenül Tessa - nak.
- Szia. - mosolygott rám, s kissé elpirult.
- Tessa, ugye eljössz velünk ma a vidámparkba? - kérdezte Hannah, miközben a udvar felé sétáltunk , ahol a többi gyerek tartózkodott.
- Hát... - kezdte Tessa, s kérdőn rám pillantott. Mosolyogva vállat vontam, jelezve, hogy nekem nem baj, ha velünk tart. - Persze, veletek megyek, ha szeretnéd. - mosolygott le Hannah - ra, aki erre a szőkeség nyakába ugrott.

Tessa Smith:

Boldogan ugrándozva, énekelgetve aggattam magamra a világos farmerem. Körülbelül 10 percem volt elkészülni, de annyira boldog voltam, hogy ez nem igazán érdekelt. Tisztában voltam vele, hogy ez nem egy randi, de igazából nekem már az is sokat jelentett, hogy Zayn beleegyezett, hogy menjek. Azt hittem, hogy a csók után majd megutál, s szóba sem áll velem többé. Mert mi tagadás, igazából én tehettem a csókról. Részeg voltam, és az ajkai annyira kívánatosak voltak, én pedig nem bírtam ki. Lehet, hogy nem ellenkezett, de valamiért biztos vagyok benne, hogy ő is akarta az a csókot. Gondolkozásomból a csengő éles hangja taszított ki, így még utoljára a tükörhöz rohantam ellenőrizni a kinézetem. Szőke - színes - hajam begöndörítettem, míg a szemeim csak kihúztam. Egy fehér croptop - ot viseltem, a világos farmeremmel, s egy piros vans - sel. Miután mégegyszer leellenőriztem mindent, lerohantam a lépcsőn, s mosolyogva ajtót nyitottam.
- Tessa! - sikított fel Hannah, s megsem várva, hogy bezárjam az ajtót, a nyakamba ugrott.
- Szia csöpség. - nevettem fel, miközben leraktam. Zayn - nel csak kínosan egymásra néztünk, s mindketten érdekesebbnek találtuk a cipőnket, mint egymás tekintetét, habár, én szívesen néztem volna azt a gyönyörű barna szempárt is.
- Mehetünk? - kérdezte Zayn, mikor látta, hogy a kulcsot a táskámba süllyesztem, én pedig egy bólintással tudtára adtam a válaszom.

- Úúú, menjünk elöbb oda! - mutatott Hannah az egyik gyerek hullámvasútra. - Vagy arra! - csillant fel a szeme, s már szaladt volna az említett játék felé, de Zayn megakadályozta.
- Nyugi, kicsim, mindenhova felülhetsz, ahova szeretnél. - kuncogott aranyosan, én pedig csak arra gondoltam, hogy hogyan tud valaki ilyen édes hangot kiadni magából. Hannah elöttünk sétált, így mi kettesben maradtunk Zayn - nel.
- Emlékszem arra az estére. - törtem emg a csendet, s kínosan bámultam meglepődött szemeibe. - Az én hibám volt, sajnálom. Egyszerűen, szomorú voltam, te viszont törődtél velem, és az ajkaid... - hadováltam összevissza, de az utolsó szónál megakadtam. Én komolyan az ajkairól akartam beszélni?!
- Az ajkaim, mi? - kérdezte egy édes, és szemtelen félmosollyal, de mikor látta, hogy nem válaszolok, újra beszélni kezdett. - Nem csak a te hibád volt. Én is benne voltam, ráadásul, asszem van egy nagyobb probléma... Iszonyatosan élveztem azt a csókot, és egy percét se bántam. - ismerte be, s kissé zavartan lesütötte a tekintetét. Kikerekedett szemekkel néztem rá, s egyszerűen nem akartam elhinni, hogy neki is annyit jelentett a csók, mint nekem.
- Életem legjobb csókja volt. - biztosítottam nevetve, mire ő is halkan felkuncogott.

Akár egy gyerek, úgy rohantam az egyik lövöldözős játékhoz, ahol egy hatalmas macit lehetett nyerni, ami egy szívet fogott.
- Megnyerjem neked?  - kérdezte nevetve Zayn, mikor látta, hogy sóvárogva nézek az édes maci után.
- Kérlek. - pislogtam rá szaporán, s próbáltam édesen nézni. Láttam, ahogy egy percre elakad a lélegzete, majd beharapta az ajkát, és bólintott. Nem is igazán figyeltem arra, hogy mit csinál, hisz a végén csak azt vettem észre, hogy felém nyújtja a macit. Mikor már a nyakába ugorhattam volna, Hannah - nak lőtt egy unikornisért, így boldogságom kitörésére várva, csendben néztem, hogy milyen szexi labdával a kezében, ahogy dob.
- Köszönöm, apuci. - sikította aranyosan Hannah, és édesapja nyakába ugrott, aki nevetve tartotta meg. - Apuci, felülhetek egyedül arra? - kérdezte Hannah, a mellettünk lévő kukac alakú gyerek hullámvasútra bökve. Zayn kicsit gondolkozott, majd bólintott, s mi rögtön az ajtóhoz sétáltunk, csak, hogy lentről is szemmel tartsuk Hannah - t.
- Köszönöm a macit. - suttogtam kislányosan, s Zayn karjaiba vetettem magam. Felnevetett, majd egy puszit nyomott a nyakamra, amitől engem kirázott a hideg. Elvettem a fejem a mellkasáról, s a szemeibe néztem. Ajkaink megint közelítették egymást, sőt alsó ajka már az én felső ajkamhoz ért, mikor egy édes, meglepődött hangot hallottunk.
- Apaa! - sikította Hannah, s meglepődve nézett ránk.

Kérdések:

Szerintetek, hogy magyarázzák ki ebből magukat?

És mi lesz Hannah véleménye?

Valamint, szerintetek, Perrie megfogja tudni a csókot, akár Hannah - tól, akár mástól?








4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Aranyos részt hoztál :)
    1. Nem hiszem, hogy ebből ki tudnák magyarázni magukat...
    2. Valamilyen szinten szerintem örűl nekik.
    3. Biztos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Igyekeztem, és szerettem volna kicsit jobban beelírni Hannah- t:)
      Köszönöm a válaszokat, xx. Aurora

      Törlés
  2. Szia!
    Hát ez eszméletesen jóra sikeredett. Nagyon meglepődtem a történteken, hisz nem gondoltam, hogy Zayn csak úgy bamm megcsókolja. De most kérdőre vonlak és ez elől nem menekülhetsz! Wahaha:D Szóóóval, hogy merészelted itt abbahagyni? Még is mire véljem?! Áhh! Jössz te még az én utcámba!
    És most pedig ecseteljük, hogy milyen csodálatos is a rész. Fantasztikus, jól megírt, aranyos, tökéletes. Imádtam <3
    1. Szerintem se tudnák nagyon kimagyarázni. Hisz mivel? Egy ilyet mivel?:)
    2. Biztos örül neki, valamennyire, de az is lehet, hogy fordulatot vesz a történet és Hannah ezért megharagszik Tessa-ra.
    3. Nem hinném, hogy a kislány egy ilyet titokban tudna tartani, de te mindig tartogatsz meglepetéseket szóval lehet igen. Lehet nem.
    Izgatottan várom a következő részt!
    Imádlak <3
    Puszil és ölel: Emy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága!:)
      Először is, sajnálom, hogy csak most válaszolok, dehát a suli leszívja minden energiámat.
      Huuu
      Hát igen, szeretem kiakasztani az olvasókat, és imádom olvasni az ikyen kommenteket:D
      Nem írok most olyan hosszú választ, de köszönöm a kommented:D<3
      A kövwtkező remélhetőlev még ma, vagy holnap érkezik, hisz így is óriásit csúszok...
      Imádlak<3
      Lots of kisses, Aurora

      Törlés