2015. augusztus 24., hétfő

Mozgalom az elfeledett bloggerekért

Sziasztok drágák!:) Pár napja, mikor felnéztem a blogra, iszonyatosan meglepődtem, ugyanis a történet  megkapta az első díját!:) Nagyon köszönöm reasonelll stichten - nek, akinek a csodálatos blogját ITT tekinthetitek meg!:)









Feltételek:
  • Megköszönöd annak, akitől a "díjat" kaptad, hiszen ennyi mindenkinek jár, az alapműveltség része.
  • Elolvasod annak a blogját, akitől kaptad.
  • Ha tetszik, hagyj nyomot magad után, hiszen ennyit megérdemel főleg, ha a tetszésedet is elnyerte! Ha nem, akkor ezt kihagyhatod.
  • Írj három dolgot, ami tetszett a történetben, vagy az íróban.
  • Írj két dolgot, amin viszont még javíthatna! Ennél a lépésnél figyelj, hogy ne legyen bántó, és a tanácsaid építő jellegűek legyenek!
  • Írj egy kis ajánlót, hogy mit gondolsz összességében kinek ajánlod, stb.
  • Küldd tovább embereknek de figyelj, hogy legyenek köztük olyanok, akik szerinted jól írnak, de nem kapnak elég figyelmet! Küldheted híresebb blogoknak is, így többen megtudhatják, hogy van ez a mozgalom, és persze az ő történeteiket sem ismeri mindenki, egy kis plusz mindenkinek jár! Csak kérlek figyeljetek arra, hogy annak már ne küldjétek, aki 40-szer megkapta!
  • Rakjátok ki a blogotok modulsávjába ezt a képet de úgy, hogy erre a bejegyzésre mutasson!

Ami tetszik reasonelll sticthen blogjában:

  • Imádom az írónő humorát! Nagyon kevés olyan blog van, ahol az irónőnek tényleg jó a humora, és reasonell blogja ebbe a kevésbe tartozik.
  • Csodálatosan van megfogalmazva a történet, és helyesírási hibák se találhatóak  benne, valamint választékos szókinccsel iródott!
  • Imádom a design - t, s magát a színvilágot! A design egyszerű, nem agyon csicsázott, egyszóval hihetetlenül szép! A kék színvilág pedig szerintem teljesen visszaadja a történet hangulatát.

Ami kevésbé tetszik reasonelll sticthen blogjában:

Na, itt elég nehéz dolgom volt, ugyanisz egyszerűen imádom reasonelll blogját, de azért egy dolgot mégis csak sikerült összeszednem.:)

  • Habár a fejléc egyszerűen gyönyörű, nekem mégis van valami, ami nem igazán tetszik benne. Szerintem Eric kicsit rosszul van elhelyezve, valamint a bal fenti sarokban lévő idézet is jobban mutatna más helyen.
(Tudom, ez is csak egy kis apróság, de nincs mit tenni, más hibát nem igazán találtam a blogban:D)

Ajánló:

Ajánlom reasonelll történetét azoknak, akik szeretik a jól megírt, izgalmas, aranyos, vicces nem mindennapi történeteket.

Tovább küldöm nekik:











2 megjegyzés:

  1. Szia.<3 Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, de félek,nincs annyi időm, hogy új blogot kezdjek olvasni... ezelőtt már kaptam két ilyen díjat, tényleg hálás vagyok érte, de nincs annyi időm, hogy leüljek és mindegyik blogot elolvassam.:( sajnálom. egyszer remélem ide is érek, és elolvasom.<3
    És mégegyszer nagyon nagyon köszönöm.
    Puszi.
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Természetesen megértem, hogy nincs időd, és nem is kötelező kitenni a díjat, de én mindenféle képpen tovább akartamküldeni neked, hisz szerintem iszonyatosan megérdemled!:)
    Millió puszi, Aurora

    VálaszTörlés