2015. október 27., kedd

10. fejezet

Hey!:)
Meg is hoztam az új részt, ami teljes mértékben Zessaból áll!:)
Unalas, sablonos, töltelék rész, ráadásul nem is a leghosszabb, tudom, és sajnálom... De ennyi telt tőlem!:)
Kérlek titeket, kommenteljetek, mert mostanában egyre kevesebb a visszajelzés, így pedig nem tudom, érdekel e még titeket a sztori.
Jó olvasást, és ne felejtsetek el kommentelni!:)
                                                                                                             Millió puszi, Aurora




Tessa Smith


" Romantikus volt, vicces, és szabad. Azt hiszem, végre megismerhettem az igazi Zaynt. "

Idegesen a hajamba túrtam, miközben újra végig néztem magamon. Megforgattam a szemem, kinézetem láttán, és már épp indultam volna újra átöltözni, mikor csöngettek. Az órára vezettem a tekintetem, ami kereken délután 3 órát mutatott. Baszki! Mérlegeltem a lehetőségeim. Most vagy lemegyek, ajtót nyitok, és borzasztó ruhában egyek el, vagy megvárakoztatom Zaynt, és átöltözöm. Természetesen, a második mellett döntöttem. Tanácstalanul álltam a szekrényem elött, és csak úgy kapkodtam a szemem a ruhák között. Zayn már abbahagyta a csengetést, így félő volt, hogy elment. 
- Gondoltam, hogy valami ilyesmi problémával küszködsz. - nevetett fel az ajtóban, miközben végig mutatott a szobán, ahol mindenhol ruhák voltak. Felsikítottam, annyira megijedtem a váratlan hangtól, de ő csak továbbra is nevetett.
- Nem tudok mit felvenni. - kezdtem el toporzékolni, és segítségkérően néztem rá. - Egyáltalán, mit kéne felvennem? Nem árultad el, hogy hova megyünk, és így elég nehéz öltözködni.- hadartam, Zayn pedig csak szemtelenül mosolyogva nézett rám.
- Babe, nem kell kiöltöznöd, csak vegyél fel valamit. - röhögött fel, majd a szekrényemhez lépett, hogy kiválasszon nekem valamit. Pár másodperc múlva, a kezembe nyomott, egy egyszerű szürke toppot, ahhoz egy színes dzsekit, egy világoskék, térdénél szakadt nadrágot, és a fekete bakancsom. Elképedve bámultam a kezembe tartott ruhadarabokat, majd dühösen bevonultam a fürdőbe átöltözni, de még hallottam, ahogy Zayn jól kinevet.

-  Ott vagyunk már?! - kérdeztem meg az elmúlt egy órában századszorra, Zayn pedig láthatóan már a haját tépte tőlem.
- Még mindig nem. - forgatta meg a szemeit, én pedig felkuncogtam.
- Azért igazán elárulhatnád hova megyünk. - bigyesztettem le az ajkaim, és bociszemeimet Zayn - re meresztettem. Egy másodpercre rá pillantott, elmosolyodott, de tudtam, még így sincs nyert ügyem.
- Nézhetsz rám bármilyen cukin, akkor sem árulom el. - mondta, miközben rám villantott egy szívdöglesztő mosolyt.
- Szóval cuki vagyok? - vontam fel fél szemöldököm, és ajkaimba harapva próbáltam visszafogni a vigyorom
- Megfogtad a lényeget. - kuncogott fel, majd tenyerét a combomra simította, és összekulcsolta ujjait az enyémekkel.  Elmosolyodtam, majd az ablakfelé fordulva kezdtem el gondolkozni az élet nagy dolgain. Mikor ezt is meguntam, a tájat kezdtem el figyelni, ami közel sem volt ismerős. Sokáig egy poros úton halattunk, majd egy erdőszéléhez értünk, ahol Zayn meg is állt.
- Na jó, kezdek félni. Ugye nem vagy baltás gyilkos? - kérdeztem tetetett ijedtséggel, mire Zayn hitetlenül felnevetett.
- Lebuktam. - bigyesztette le az ajkait, majd komoly arckifejezéssel, drámaian közelített felém.  Kezeit felém nyújtotta, én pedig sikítva rohantam el tőle. Hosszú lábaival hamar utolért, s kezeit derekamra simította, majd őrületesen csikizni kezdett. Konkrétan vonaglottam a karjai között, karjaimat és lábaimat sikítva dobálva össze - vissza. Nos, igen. Kicsit talán nagyon csikis vagyok.
- Zayn. Hagyd abba, kérlek. - nyögtem, ő pedig győztesen elvigyorodott, majd abbahagyta a kínzásom. - Csak mert ilyen szépen kérted. - kacsintott rám játékosan, majd egy apró puszit nyomott ajkaimra.

- De most komolyan... Miért jöttünk egy erdőbe? - ráncoltam össze a szemöldököm értetlenül, miközben fél testemmel Zayn felé fordultam.
- Majd meglátod. - nevetett fel, és elvette tenyerét a derekamról, majd összefűzte ujjait az enyémekkel. Felemelte összekulcsolt kezeinket, majd egy puszit nyomott az én kezemre, amitől én fülig elpirultam, és zavartan a földet kezdtem el piszkálni a bakancsommal. - Meleged van? Kicsit kipirosodtál. - vigyorgott rám, én viszont csak összeszűkített szemekkel, tetetett dühvel néztem rá. Mosolyogva egy puszit nyomott az arcomra, és áldühös tekintetem ellenére is mosolyogva nézett rám, így végül nekem is ellágyult a pillantásom.
- Mikor érünk már oda? - nyüglődtem, mire Zayn felkuncogott.
- Mindjárt ott vagyunk. De most csukd be a szemed. - parancsolta, mire én megforgattam a szemem, majd lehunytam pilláim. Éreztem, ahogy Zayn a biztonság kedvéért egyik kezével eltakarja a szemeim, majd a másikkal vezetni kezd. Szinte csak párat léptünk, mikor elvette kezét a szemem elől, majd mosolygós hangon megszólalt.
- Kinyithatod. - suttogta a fülembe, én pedig azonnal engedelmeskedtem. A látványtól konkrétan nyitva maradt a szám, amin Zayn jót kuncogott, majd hátulról átölelt, állát a vállamon támasztotta, egyik kezével pedig felnyúlt, és nevetve becsukta a számat.
- Tetszik? - búgta a fülembe, mély, rekedtes hangján, mire én hitetlenül fordultam hátra. 
- Még, hogy tetszik?  Imádom! - válaszoltam mosolyogva, s a nyakába vetettem magam. Ő kezeit a fenekemre csúsztatta, ezzel jelezve, hogy ugorjak, én pedig kézségesen kulcsoltam össze lábaim a derekánál, majd ajkaira tapadtam. Vadul, mosolyogva faltuk egymás ajkait.
- Mi ez a hely egyébként? Hogy bukkantál rá? - érdeklődtem csillogó tekintettel, miközben tekintetem újra és újra végig vezettem a tisztáson. A kisebb tó lágyan csobogott, a nap megvilágította a víz felületét, a színes virágok ellepték a tísztást, és az egész olyan megnyugtató volt. Olyan érzés volt, mintha egy gyönyörű festményt néztem volna. Zayn megfogta a kezem, majd az egyik stégre vezetett.
- Még akkor találtam, mikor Londonba költöztem. - kezdte mosolyogva, én pedig megbűvölve néztem és hallgattam. Fekete haja a szemébe lógott, gyönyörű mogyoróbarna szemei csillogtak, a szokásos szívdöglesztő mosoly pedig ott virított borostás arcán. Nem szokás férfira ilyet mondani, de Ő egyszerűen gyönyörű volt. - Valamiért dühös voltam, már ne is emlékszem miért... A városban kocsikáztam, igazából teljesen a gondolataimba meredve, mikor az erdőszélénél kötöttem ki. Valamiért vonzott az erdő, ezért elindulta befelé... Sokáig csak bolyongtam, de egyszer csak megtaláltam ezt a helyet. Azóta mindig idejárok dalokat írni, vagy rajzolni. Egyszerűen annyira megnyugtató, és gyönyörű ez a hely. Másoknak csak egy egyszerű tisztásnak tünik... De én megláttam a benne lévő szépséget. - mesélte, én pedig meglepően néztem rá. Ez a Zayn eddig teljesen ismeretlen volt számomra. De ha lehetséges, ettől az oldalától csak még jobban beleszerettem.
- Szerintem is csodálatos ez a hely. Egyszerűen... - kerestem a szavakat, de azok mintha most elmenekültek volna előlem.
- Gondoltam, hogy te is így látod majd, ezért is hoztalak el ide. - mosolygott rám, miközben átkarolta a derekam. Mellkasára döntöttem a fejem, és úgy bámultuk közösen a tájat.
- Kiket hoztál még ide? - kérdeztem. Nem tehetek róla, a rossz gondolatok azonnal elöntötték az agyam, és csak arra tudtam gondolni, hogy lehet, hogy Perrie - vel is itt szokott ülni, ugyan így, ugyan ilyen szerelmesen. Sőt, biztos.
- Te vagy az első, akit ide hoztam. - suttogta ajkaimra, majd megcsókolt. A pillangóim vad csapkodásba kezdtek a hasamban szavai hallatán, én pedig csak vigyorogva megcsókoltam. Bárcsak így maradhatna minden. Bárcsak itt maradhatnánk, és Zaynnek nem kéne visszamennie Perriehez. Bárcsak minden ilyen egyszerű lenne...

Kérdések:

Legyen még Zessa rész, vagy a Zerrie - s részeket jobban szeretitek?

Legyen majd egy rész Hannah szemszögéböl is? Szívesen belelátnátok az ő gondolataiba?





10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!*-* Zessa forever:DD Én szívesen olvasnék Hannah szemszögéből is. Valahogy jobban megfog a Zessa páros, Zerrie-t nem szeretjük:c . Imádom Zessát<3 Csak így tovább. xx,Holly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett c:
      Hú, örülök, hogy tetszett ez a Zessa - s rész, mert őszintén félek a véleményektől:"D
      Köszönöm.<3
      xx, Aurora

      Törlés
  2. Kedves Aurora M!

    Elősször is ott kezdeném, hogy fenomenálisanlélegzetelállítócsodaszivárványt varázsoltálmármegintide (így egybe)
    Nagyot mosolyogtam amikor Zayn választott ruhát Tessának és amilyen képet Tessa vághatott...na igen.., dehát na Z. úgy is mindenben szépnek találja, meg ha már Ő választotta akkor biztos azért mert, abban is nagyon "jól eltudja képzelni"... ezt mos jól leírtam, de szerintem érted az agymenésemet.
    A baltás gyilkosos erdős rész hát ezen nagyon nagyot nevettem. :)
    És teljesen egyetértek Z. én is egy kisebb erdős részen tudok nyugodtan gondolkodni, vagy csak úgy elbújni a világ elől...(oké oké sokat beszélek bocs)
    Nagyon tetszett ahogy ezt leírtad, teljesen átszellemültem és ottvoltam én is velük :)
    És annyira jó volt amikor Z. közölte, hogy csak Tessat vitte eddig oda.
    És meg kell említsek valamit ami szöget ütött a fejembe...Zayn Perryt és Tessat is ugyan úgy becézi és azon gondolkodtam, hogy ez tudatos..esetleg azért, hogy ne bukjon le Perry előtt vagy teljesen tudattalan...végül is én mind a kettőt eltudom képzelni.., de így jobban belegondolva...szerintem tudattalan.
    Na és akkor a kérdéseidre a válasz:
    Én a Zessás részre szavaznék, de bármelyiket szívesen olvasom.
    Igeeeen legyen Hannás rész is én nagyon szívesen "belelátnék" a csöppség gondolataiba.
    Mégegyszer elszeretném mondani milyen Űberfantasztikus részt olvashattam. Nagyon nagyon szépen köszönöm, hogy ezt a részt is olvashattam! Fenomenális élményt volt!
    Nagyon várom a következő részt!
    Jó írást!
    További szép estét!
    (Neharagudj, hogy megint egy kisebb regényt írtam)
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága BezTina!

      Megint csak köszönöm ezt a hiperszuperfantasztikuséscsodálatos(igen, nálam is egybe:D) kommentet.
      Örülök, hogy ennyire tetszett, és mellesleg, nagyon szeretem olvasni a hosszú kommentjeid:DDD
      Jahj, külön öröm, hogy sikerült úgy megírnom, hogy így átszellemülj, hisz az írásakor, én is ott voltam velük:D
      Hú, nem gondoltam volna, hogy bárki is észre veszi, hogy ugyanúgy becézi őket, de ezek szerint neked sikerült!:) Elárulom, Zayn tudattalanul becézi mindkettőjüket így, de ebből lesz még probléma;)
      Örülök, hogy ennyire szeretnétek egy Hannah - s rész, igazából, már próbálkoztam vele, viszont eddig nem sikerült a legjobban. A következő rész felét viszont megpróbálom az ő szemszögéből írni, és majd meglátjuk, hogy sikerül.:D
      Én is nagyon köszönöm, hogy ilyen csodás kommentet olvashattam!
      A következő pedig érkezik nemsokára!:3
      xx, Aurora

      Törlés
  3. Szia!
    Először is sajnálom amiért az előző részhez nem kommenteltem. Kicsit le vagyok maradva:(
    A rész ultramegahiperszuperfantasztikus lett*-* Imádtam. Mint eddig. Az összeset:3
    1. Mindig olyan nehéz kérdéseket teszel fel. Még mindig imádom Zerriet. És Zessat is:c Nem tudok dönteni:'C
    2. Én szívesen olvasnék Hanna szemszöget, kíváncsi vagyok miképp látja a dolgokat.
    Csodálatos részt hoztál nekünk, olyan szívesen ülök le mindig olvasni a történetet, hogy az valami hihetetlen:)
    Várom a további részeket:3
    Imádlak <3
    Hatalmas rajongód, ölel és puszil: Emy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága! c:
      Ezért ne kérj bocsánatot, természetesen megértem, ha nincs időd kommentelni!:)
      Jahj, nagyon örülök, hogy tetszett! c:
      Annyira feldobtad a napom a kommentelddel, egyszerűen hihetetlenül jól esik, pár ilyen szép szó!:3
      Imádlak énis<3
      Big hug and lots of kisses, Aurora

      Törlés
  4. Rátaláltam ma pontosan a blogra
    Elkezdtem olvasni miközben fbn író társaimnak fecsegtem erről a blogról, hogy mennyire magamra találtam Tessa személyébe hisz én is éppen óvónői pályára készülők :) Persze nekem ez álom hisz még csak 11.-es vagyok, de jövőre már izgulhatok fel e vesznek arra az egyetemre, de mindegy.
    Szóval miközben teljesen fangirl-ködtem erről a blogról olvastam is és awww imádom *-*
    KÉRLEK SZÉPEN HOZD A RÉSZT, MERT BELEHALOK KELLENEK A ZESSA ÉS ZERRIE JELENETEK FŐLEG AZOK MIKOR ZAYN ŐRLŐDIK ÉS KISLÁNYA MEG KARJAIBA FEKSZIK ÉS SIMOGATJA APUKÁJA BOROSTÁS ARCÁT *-*

    Legyen még Zessa rész, vagy a Zerrie - s részeket jobban szeretitek? - ZESSA MINDEN MENNYISÉGBE! Tessa-nak meg kell még ismernie a fiúkat szóval plusz Zessa rész jujcika *-*

    Legyen majd egy rész Hannah szemszögéböl is? Szívesen belelátnátok az ő gondolataiba? - Én eddig nem tudtam jól megfogalmazni gyermek szemszögeket, de én szeretnék azért bekukkantani Hannah Malik fejébe is :)

    Emiatt, mert ilyen hamar elolvastam a blogot hamarabb hozod a részt? :) *pilla rebegtetés* RÉSZ ÉHES VAGYOK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heyho! c:
      Nos, örülök, hogy rátaláltál a blogra:3 Annak meg főleg, hogy tudsz azonosulni Tessaval, ilyen téren.:D (Mellesleg, tök király az óvónői pálya és sok sikert ;))
      Jahj, annyira örülök, hogy tetsziik:33
      A rész fele kész, igazából pont most kezdem el írni Hannah szemszögét és khmm... majd meglátom hogy megy:DD
      És megígérem, a következő részben sok kis cuki Zayn and Hannah jelenet lesz, és az elejéne egy kis Zessa is:3
      A pilla rebegtetésnek nem tudok ellenállni:(
      Na, majd meglátom mit tehetek a rész érdekében ;)
      xx, Aurora

      Törlés
  5. Sziaa! :)) Én is ma találtam meg a blogodat és egyszerűűűűen ahww.. Én mindenképpen a Tessa teamnek szurkolok.. Azon gondolkodtam, hogy milyen hülyén hangzana, ha máshogy Shippelnénk. Teyn, eskü, mint a tej:'D
    1. Uuu! Egyetértek az előző komizókkal, Zessa rész keell. Mindenképpen és mindenformában. És alig várom a Talit a fiúkkal.
    2. Uuu! Én nagyoon elolvasnám a kicsi Hannah szemszögét. Kivi vagyok, ő mit lát benne.
    Nagyoon imádom, remélem hamar lesz rész!!*-*
    Ölel, Lilla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hey:)
      Jahj, szintén örülök, hogy rátaláltál, és, hogy tetszik:3
      Igazából, én még ne is gondolkoztam azon, hogy máshogy shippeljük őket, de a Teyn tetszik:""D
      A rész remélhetőleg ma érkezik:)
      xx, Aurora

      Törlés