2015. október 15., csütörtök

8.fejezet

Ahoy virágocskák!
Új rész, igen:DD
Kicsit lapos, és nem a legjobb, de röpke két óra alatt hoztam össze, szóval ne is várjatok csodát:DD
Kicsit elszomorodtam, hogy egy ember leiratkozott, de a kommenteket nagyon köszönöm, és remélem most is hagytok magatok után nyomot!:)
Az új rész úgy két hét múlva érkezik, és az talán már sikerül egy kicsit jobbra, mint ez!:3
Jó olvasását, és kérlek iratkozzatok fel, vagy hagyjatok itt egy kis nyomot!:))
                                                                                               All the love, Aurora






Zayn Malik:



"Hogy lehet e egyszerre két embert szeretni? Határozottan lehet."

A mellettem fekvő szőkeséget néztem - aki kivételesen nem Perrie volt -, és azon gondolkoztam, hogy hogy lehet ennyire gyönyörű. Szőke haja kissé kócosan terült el a párnáján, hosszú szempillái az arcát simogatták, és még alvás közben is ott bujkált az arcán egy apró mosoly.
- Nem tudok aludni, ha figyelnek. - dünnyögte morcosan, mire én hirtelen megugrottam, így sikeresen leesve az ágyról. Felkuncogott, majd jobbját lenyújtva segített feltápászkodni. Egyással szemben ültünk, s láthatólag zavarban voltunk mindketten. Ő a fehérre lakkozott körmeit piszkálta, míg én próbáltam felvenni vele a szemkontaktust.
- Öhm, izé. - köhintettem, mire gyönyörű kék szemeit rám vezette, s arca mintha máris kicsit pirosabb lett volna. 
- Megbántad? - kérdezte, nekem pedig nevetni támadt kedvem a kérdésétől, hisz ezt nekem kellett volna kérdeznem.
- Nem. - ráztam meg vigyorogva a fejem, mire az ő arcán is megjelent egy kisebb mosoly. - És, khm, te? Ugye nem volt borzasztó? - pirultam, ő pedig hitetlenül felkuncogott.
- Ejnye, a nagy Zayn Malik csak nem zavarban van? - cukkolt. - Egyébként, én sem bántam meg. És mennyire növelem az egód, ha azt mondom, hogy életem egyik legszebb éjszakája volt? 
- Hmm... csak egy picit. - vigyorogtam, ő pedig nevetve vállon csapott.

Halkan surrantam be a házba, és próbáltam hang nélkül levenni a cipőm. A ház teljes csendben burkolózott, így egy percre megkönnyebbültem, hogy Perrie nincs itthon, és megúszok egy ortibálisan nagy veszekedést. A biztonság kedvéért nesztelenül mentem el egészen a nappali ajtajáig, de mikor belestem, rögtön egy fintor ült ki a számra. Perrie itthon volt. Na nem mintha ennyire undorodnék a feleségemtől vagy valami, egyszerűen csak túl jó kedvem volt ahhoz, hogy azt most elrontsam egy veszekedéssel.
- Merre voltál? - kérdezte Perrie, amint meghallotta lépteim zaját. Fejét felé fordította, így megláttam a kissé kócos haját és vörösre sírt szemeit.
- Egy bárban voltam. - mondtam, s tekintetem a padlóra szegeztem, ugyanis féltem, hogy íriszeimből Perrie könnyen kiolvasta volna, hogy hazudok.
- Eddig? - vonta fel szemöldökét, miközben jelentőség teljesen a falon lévő órára mutatott. 12:35, hupsz.
- Nagyon berúgtam, és józanodtam. - magyaráztam, de látta Perrie szemében, hogy nem hisz nekem.
- Tegyük föl, hogy elhiszem. - sóhajtotta, én pedig idegesen rágcsálni kezdte az alsó ajkam.
- Babe, kérlek, ne haragudj. Tudom, hogy csúnya dolgokat vágtam tegnap a fejedhez, de te is tudod, hogy nem gondoltam komolyan. - mondtam, majd mellé ültem a kanapéra, és az ölebe vontam. Mivel a lábaimon ült, magasabb volt, így szomorúan nézett le rám.
- Én is sajnálom, hogy így reagáltam. - motyogta. - Csak még sosem mondtál ezelött ilyeneket, és... - kezdte de a mondat közepén kitört belőle a zokogás. Magamhoz öleltem, arcomat a nyakába fúrtam, még ő a mellkasonak dőlve sírt.
- Sssh, Pezz, ne sírj. - töröltem le a könnyeit, és még jobban magamhoz húztam. Nem elég, hogy bűntudatom volt amiatt, hogy lefeküdtem Tessa - val, még azért is rosszul éreztem magam, amiért megbántottam a feleségem. - Babe, annyira sajnálom. - suttogtam, mire ő csak elmosolyodott és megcsókolt, jelezve, hogy elvan felejtve. Pedig, ha tudná, hogy én nem csak arra értettem azt a sajnálom szócskát...

Mosolyogva, Perrie kezét szorongatva léptem be az óvoda ajtaján, ahol igazi káosz volt. A gyerekek rohangáltak, a szülők pedig lihegve próbálták elkapni őket, hogy végre hazavihessék. Az óvónők szintén a gyerekeket keresték, akik előszeretettel bujkáltak a szüleik, és az óvónők elől. Szinte már rosszul lettem a tudattól, hogy nekem is így kell majd keresnem Hannah - t, mikor megláttam az egyik sarokban, Tessa - val.
- Sziasztok. - köszöntem halkan amint odaértünk Tessa és Hannah mellé.
- Anyu, apuci. - sikított Hannah, és szinte rögtön az én nyakamba ugrott. Pezz egy puszit nyomott lányunk arcára, majd Tessa felé fordult. Hannah magyarázni kezdett nekem, de én egyszerűen nem bírtam levenni a szemem az általam szeretett két nőről.
- Rég láttalak, Tessa. - ölelte meg mosolyogva a feleségem Tessa - t, amit én kidüledt szemekkel néztem. Tessa megtört tekintettel mosolygott rá Perrie - re, és vissza ölelte.
- Igen, elég rég beszéltünk. - mondta, de a hangja sokkal rekedtebb volt, mint általában, olyan volt mintha épp a sírást tartaná vissza. Talán... csak nem Perrie és az én jelenléte okozta ezt? Áh, hülyeség. Tessa nem érez irántam semmit, akkor miért lenne szomorú amiatt, hogy kibékültünk Pezz - el.
- Valamikor elmehetnénk vásárolni, vagy egy csajos napot tartani. - csacsogott Perrie, miközben én már Hannah - val elindultam kifelé, ugyanis őfelsége már hazaakart menni. A vállam fölött láttam, hogy Tessa és Pezz még valamit beszélnek, majd meghallotta Perrie magassarkújának a koppanását, ahogy utánam siet.


- Mi a faszt keresel már megint itt, Malik? Zűr van a paradicsomban ismét? - fogadott nem túl kedvesen Tessa. Észrevétlenül végigmértem, és őszintén meglepődtem, mikor láttam, hogy csak egy rövid nadrág és egy apró póló takarja testét. Nagyot nyeltem, majd a tarkómat vakargatva zavartan néztem le rá.
- Beszélni szeretnék veled. - vallottam be, mire ő fél szemöldökét kérdőn felvonta, majd kitárta az ajtót, jelezve, hogy fáradjak beljebb.
- Kérsz valamit? - kérdezte,  miközben mindketten helyet foglaltunk a kanapén. Nemlegesen megráztam a fejem, amit ő egy bólintással fogadott. Kínos csend következett. Nem tudtam mit mondani, egyszerűen túl ideges voltam, hiába terveltem meg otthon mindent.
- Gondolom nem mondtad el Perrie - nek. - mondta, talán kissé gúnyos hangnemben. Idegesen a hajamba túrtam miközben bólintottam, bebizonyítva állítását.
- Megértem, ha te elmondod... - kezdtem, mire ő hitetlenül felnevetett.
- Nem fogom elmondani. Nem tennék tönkre egy kapcsolatot. - sziszegte ridegen. Tisztán látszott rajta, hogy megbántottnak érzi magát, és kiakartam deríteni, hogy miért.
- Mi a baj? - kérdeztem kedves hangnemben, amitől ő meglepődötten nézett rám. Hajába túrt, amitől a szőke hullámos tincsek kissé megugrottak, és én csak azt tudta figyelni, hogy hogyan lehet ilyen rohadt szexi.
- Komolyan megmered kérdezni, hogy mi a baj? Te vagy a baj, Zayn. Te és a hülye játékod. - csattant fel mérgesen, s kék szemeit elöntötték a könnyek. Értetlenül néztem rá, habár már kezdtem sejteni, hogy mi is ez az egész. - Miért kell neked egyszerre két nőnek összetörni a szívét? - tette fel a költői kérdést, de a könnyei már patakként folytak.
- Mert két nőt szeretek, basszameg. - emeltem fel a hangom, miközben ujjaimat újra és újra végig szántottam a hajamon idegességemben, és ajkaimat rágcsálva néztem a teljesen ledöbbent Tessa - t.

Kérdések:

Tudom, hogy már volt egy ilyen kérdés, de érdekel, hogy ezután a rész után, melyik párosnak szurkoltok jobban:D Zerrie vs Zessa?

Szerintetek Zayn eddig fogja mindkét lányt "csábítani"?

Mi lesz vajon Tessa reakciója a kis vallomásra?:)






2 megjegyzés:

  1. Szia drága!
    Jahj nekem. Ismét nagyot alkottál:3 Imádtam, imádtam, de annyira kikészültem. Miért? Annyira nehéz ez így. Zessa, Zerrie brühühü:( Amúgy iszonyat jó lett! És itt abbahagyni... Megőrülök!
    1. Erről beszéltem:D Zerriet imádom <3 Viszont a Zessa páros sem hangzik rosszul.
    2. Zayn ahw.. Erre mit mondjak?:D Tuti még egy darabig, gondolom én.
    3. Bármi megtörténhet, lehet nagyobb az esélye annak, hogy ki fog akadni, hisz joga lenne hozzá. Meglátjuk:)
    Jaj te nőszemély. Most két hétig várnom kell? Mi lesz veleeeeem?!
    Mindegy, várok, mert megéri^^
    Imádlak <3

    Ölel és puszil: Emy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:3
      Nagyon örülök, hogy tetszett, és higyj nekem, nem akartalak kikészíteni:(<3:D
      A rész írása közben egyébként, én is így volta, imádom Zessa - t, de Zerrie - t is és ahhhh:3:D
      Megpróbálom két hétnél elöbb hozni, és mivel már csak egy hét az őszi szünetig ezért lehet menni fog, de nem ígérek semmit!:))<3
      Imádlak<3
      Lots of kisses, Aurora

      Törlés