2015. október 23., péntek

9.fejezet

Ahoy virágocskák!
A szünet első napján, gondoltam megleplek titeket egy résszel!:)
Nos... Az eleje kicsit érdekesebb, viszont a vége felé, végre képbe kerülnek a fiúk is!:33
Igazából, nekem kicsit rövidnek tünik, de a Word szerint ugyanannyi szóból áll, mint amennyiből általában szokott:D
Kicsit elszomorított, hogy az előzőhöz csak egy komment jött, de remélem, most megajándékoztok párral!:)
Jó olvasást!:)
                                                                                                                                          All the love, Aurora



Tessa Smith:


"Nem tudom, hogy mi lesz ebből. Nem tudom meddig fog tartani. De az biztos, hogy kiélvezem, amíg csak lehet."


- Ez... nem! Te nem szeretsz engem Zayn. - ráztam meg a fejem még mindig kissé bódultan. - Biztos vagyok benne, hogy csak felkavart az az éjszaka, és azt hiszed szeretsz. De, nem szerethetsz. - suttogtam, meredten magam elé meredve. Zayn átnyúlt, majd megfogta a kezem, és rámmosolygott. Lenyűgözött a higgadtsága, hisz ki kéne akadnia.
- Miért is nem szerethetlek? - kérdezte, iszonyatosan gyönyörű félmosollyal. Zavartan lesütöttem a szemem, és a körmeim kezdtem piszkálni.
- Mert azt hiszem én is szeretlek. - dünnyögtem, és csak remélni tudtam, hogy nem hallja meg. De meghallotta.
- Hát akkor mi a probléma? - mosolygott rám, és olyan kedves hangnemben kérdezte, hogy azt hittem, megint visszamegyek egy ötéves kislánnyá.
- Zayn, nem érted? Neked feleséged van, és egy gyönyörű kislányod. - csattantam fel idegesen, de Zaynen az idegesség cseppnyi nyoma se látszott.
- Igen, tudom. - sóhajtotta. - De azt is tudom, hogy nem tudok nélküled élni. Viszont ott van Perrie is. Kérlek, csak adj egy esélyt, és... Én kiderítem, hogy mik is az igazi érzésem, jó? Csak kérlek, egyetlen esélyt. - kérlelt, az én szívem pedig megszakadt a szomorú barna szempárjától.
- És, ha lebukunk? - nyögtem zavartan, mire ő rámosolygott.
- Akkor majd a sors dönt a jövőnk felett. - vont vállat vigyorogva, mire én megadóan sóhajtotam.
Tiltott szerelem? -kérdeztem mosolyogva, mire ő egy nagy vigyorral az arcán bólintott.
- Tiltott szerelem. - mondta, majd felém hajolt, és megcsókolt, nekem pedig hirtelen megszünt az egész világ, mézédes ajkaitól.


- Szombaton tízre érted jövök. - kacsintott vigyorogva Zayn, amit én csak egy óriási vigyorral az arcomon nyugtáztam.
- Akkor szombaton. - álltam fel lábujjhegyre, hogy felérjem, és egy csókot nyomtam ajkaira. Átkarolta a derekam, én pedig a hajába vezettem az ujjaim, majd kissé meghúztam a tincseit, ezzel egy kis nyöszörgést kiváltva belőle.
- Ha így fojtatod, nem várok szombatig. - vált el tőlem egy pillanatra, de szinte rögtön vissza is tért ajkaimhoz. Felkuncogtam, majd még egy utolsó puszi után kitoltam az ajtón. Egy letörölhetetlen vigyorral az arcomon csúsztam le a faajtó mentén, és arcomat a kezembe temetve sikítottam egyet. Határozottan visszaváltoztam egy szerelmes kamasszá. Vigyorogva sétáltam vissza a nappaliba, ahol egyszerűen levetődtem a kanapéra. Bekapcsoltam a TV - t, amiben valami idétlen szappanopera ment, de valahogy nem volt kedvem áttenni. Bár igazából, nem is nagyon figyeltem, inkább csak a gondolataimba temetkeztem. Végre, úgy érzem, felhőtlenül boldog vagyok. Ezt teszi velem Zayn, egyszerűen felvidítja a mindennapjaim, akár csak egy szívdöglesztő mosolyával. De mivan, ha úgy dönt, Perrie - hez több érzelem vonzza? Hisz ez is teljesen megérthető lenne... Perrie - től már gyereke van, és már évek óta házasok. Nem is értem, miért választana engem, hisz mivan bennem, ami Perrie - ben nincs? Perrie szép, híres, kedves, aranyos, és mellesleg egy kislány köti Zayn - hez. Ezek mellett, én pedig szószerint senki vagyok. 

Zayn Malik

- Mitől vagy ennyire feldobódva, Malik? - lökött meg vigyorogva Harry, mikor már vagy fél órája csak vigyorogva hallgattam a beszélgetésüket. Vállat vontam. Egymás elött sosem volt titkunk, még a leglényegtelenebb titkainkat is megosztottuk a másikkal, de most nem tudtam, hogy el e kéne mondanom nekik a Tessa - val való titkos kapcsolatom. 
- Ismerünk már, Zaynie. Csak nem egy lány van a dologban? - vonta fel fél szemöldökét Louis,  mire én a szememet forgatva bólintottam.
- Pár hónapja ismerem. - kezdtem egy sóhaj kíséretében. 
- Várj. Szóval Perrie - vel elváltok? - nézett rám meglepődve Liam, mire megráztam a fejem. Nagyot sóhajtott, és láttam a tekintetében, hogy innen nem igazán fog tetszeni neki a történet.
- Ő Hannah óvónője, és egyszerűen gyönyörű. Szőke haja van, kék szeme, és tökéletes alakja. Folyamatosan mosolyog, teljesen életvidám lány. És... Már az elejétől tetszett. Aztán találkoztunk egy buliban, ahol ő részegre itta magát mert megcsalta a pasija. Megnyugtattam, majd  megcsókoltam... És hát, igazából itt kezdődött minden. Rá pár hétre, Hannah elhívta velünk a vidámparkba, ahol szintén csókolóztunk. És Hannah látta. Ő beszélt valmit Hannah - val, igazából a mai napig nem tudom mit... De Hannah azt mondta nekem, hogy ő tudja, hogy szeretem Tessa - t. Azt se tudom, hogy ő erre honnan jött rá, de láthatólag nem haragudott rám... És még a csókról se szólt Perrie - nek! Aztán... Veszekedtem Perrie - vel... Elrohantam otthonról, egyenesen Tessa - hoz... Lefeküdtünk... Reggel, mikor hazamentem, sikeresen kimagyaráztam magam Perrie - nél, délután pedig együtt mentünk Hannah - ért, ahol látott minket Tessa. Nem tudom, lehet, hogy beképzeltem, de azt hiszem szomorúságot láttam a szemében, mikor észrevette, hogy Perrie - vel újra minden rendben. Aztán megint elmentem hozzá... Először, csak bocsánatot akartam kérni vagy mi. De aztán szerelet vallottam, majd ő is elmondta, hogy szeret. És öhm, most asszem összejöttünk. De Perrie - vel sem szándékozom szakítani. Jelenleg próbálok rájönni, hogy melyikőjük iránt érzek többet. - meséltem kissé idegesen, hisz tartottam a fiúk reakciójától. Természetesen tudtam, hogy ellenzik azt, hogy megcsaljam Perrie - t, és őszintén bevallo, eddig én sem gondoltam volna, hogy képes lennék rá. De aztán jött Tessa...
- Szóval Perrie erről semmit sem tud? - szólalt meg elsőnek Niall, mire én ajkaimat harapva megráztam a fejem.
- Mikor mutatod be nekünk ezt a bizonyos Tessa - t? - vigyorodott el Harry, én pedig felnevettem, és Harry kérdésétől kicsit lejjebb ment az idegességem.
- Neked soha. - vágtam rá kapásból, mire ő lekonyult ajkakkal, és zöld kiskutya szemekkel meredt rám.
- Biztos, hogy szereted? Nem csak egy fellángolás? - kérdezte Liam, aki azt hiszem mindenki közül a legkomolyabban kezelte a helyzetet.
- Ő se hitte el, hogy szeretem. Ő is azt hitte, hogy csak egy fellángolás. - sóhajtottam. - De komolyan szerelmes vagyok belé, Liam. Én sem vagyok büszke arra, hogy megcsalom Perrie - t. De úgyérzem, Tessa nélkül nem lenne teljes az életem. - vallottam be őszintén, mire Liam bólintott, és egy mosolyt varázsolt az arcára.
- De most komolyan. Mikor ismerhetjük meg Tessa - t, Zaynie? - kérdezte nevetve Louis, hisz tudta, hogy mennyire gyűlölöm ezt a becenevem.
- Szombaton, ha az jó nektek. - mondtam, ők pedig vigyorogva bólintottak, beleegyezésül.

Kérdések:

Mit gondoltok, Tessa és Zayn meddig tudják titokban tartani a szerelmüket?

Kit fog választani Zayn? Kinek örülnétek jobban?:)

Jó, hogy belejöttek a történetbe a srácok is, vagy többet ne szerepeljenek?:)








2 megjegyzés:

  1. Kedves Aurora M!
    Egyszerűen fenomenálisan - fantasztikusan-lebilincselő a történeted.
    I.M.Á.D.O.M..nem ez sem a megfelelő szó rá.., de egyelőre csak 'tátogok'... huh..eszméletlen hatással van rám a történeted.
    Kérdéseidre a válaszok:
    1. Van egy olyan érzésem, hogy közebesen hosszú ideig.., természetesen sok sok bonyodalommal és megszakításokkal átszőve..(de, majd elválik, hogy igazam van - e vagy sem)
    2. Szerintem Tessa-t fogja választani.., de sokat fog mér őrlődni..., hiszen Perrie még is csak a gyermeke Édes Anyja. És még valamilyen szinten most is szereti. Hogy kinek örülnék jobban Tessának és azt is megmondom, hogy miért... Perrie körül nem stimmel valami..nemtudom pontosan megmondani még, hogy mi, de olyan furcsa érzésem van vele kapcsolatban. Azon kívül mondom ezt, hogy valószínűleg megcsalja Z.-t szaval ezen fejül szerintem valami más is van a háttérben. Tessához vissza térve, vele kapcsolatban már konkrétabban selytem, hogy valami nagyobb bonyodalom van a múltjával kapcsolatban. Jó ehhez nem kellett nagy okosnak lennem hiszen ezt mutatja az is hogy az a "mérhetetlenűl rendes ember" az az a volt barátja ..miket mondott a kis szeretőjének...
    3. Én személy szerint nagyon örülök, hogy megjelentek a szinen a fiúk is ..érdekes volt "látni" a reakciójukat. Harryben nem csalódtam :) Na igaz a többiekben sem. :)
    Én szívesen olvasnék roluk máskor is.
    Tudom tudom, hogy rengeteget dumáltam már így is, de még valamit muszáj megemlítenem külön nagyon tetszik, hogy mind a három személy szemszögéből megismerhetjük a dolgokat...egyszerűen imádom...jaja ezt már írtam oké oké megyek is.
    Köszönöm, hogy olvashatom ezt a lebilincselően - magávalragadó fantasztikus történetet.
    További jó írást! Frenetikus amit itt véghez viszel :) !
    És még csak az elején járunk mi lesz még később? -Huha.
    Szép szünetet, jó pihenést!
    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága!
      Egyszerűen... wow! El sem tudod hinni, mennyire örültem a kommentednek! Egyáltalán nem gondoltam volna, hogy az én kis kesze - kusza írományom így megtetszik valakinek!:)
      Ahogy te is írtqad, én is csak 'tátogok' annyi különbséggel, hogy én a komentedtől!:)
      Nagyon köszönöm ezt a csodás koentet, huh, nagyon boldoggá tettél vele!:)
      Neked is jó szünetet, sok pihenést!:)
      Millió puszi, Aurora

      Törlés