2015. október 9., péntek

Díj #4 #5 #6 és #7

Sziasztok virágocskák!
Nos kicsit elmaradtam a díjakkal (khm a részekkel is khm), így miután megírtam a 7. fejezetet (amit gondolom már olvastatok:D) úgy gondoltam, neki kezdek végre a díjaknak is:D
Na de nem is dumálok tovább, ezt a díjat nagyon köszönöm Fanni - nak.:)<3



Szabályok:

  • Írd le, hogy kitől kaptad!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:

  • Sorozatfüggő vagyok.
  • Ez a második blogom, aminek az írását komolyan is gondolom.
  • Pár napja láttam a Tűzpróbát a moziban, és iszonyat nagyot csalódtam. A könyvhöz képest katasztrófa lett.
  • A késöbbiekben szeretnék majd az írással komolyabban is foglalkozni.
  • Mindig is Zayn volt a kedvencem a One Directionből. ( Sajnos, Larry csak utánna jön:( :D)
  • Nincs megkülönböztetett zenei stílusom bármit hallgatok ami tetszik.
  • Sokat gondolkozo azon, hogy neki kezdek egy Larry - s blognak, de egyelőre ne érzem, hogy menne. Pedig ötletem az van, bőven:D
  • Elég sok internetes barátom van, köztük jó pár bloggerina.:)
  • A Tumblr nevű közösségi oldal függője vagyok.:D
  • Rengeteg könyvet olvastam már, most viszont kezdek átszokni a blogokra. (Leginkább a Larry - s blogokra, hihi:3 :D)
10 válaszom:

  • Van kedvenc blogod? Ha igen, mi a címe? Suhjuj, nehéz kérdés. Iszonyat sokat olvasok és imádok, de jelenleg talán a Far Away c. Larry - s blog illene be ide, valamint az Electronic LOV3 c. Zayn Malik fanfic.
  • Mióta blogolsz?  Egy éve kb, de persze az elött is írtam, csak azt leginkább füzetekbe, magamnak.
  • Szerinted mitől jó egy blog? Húú... Hát, szerintem először is legyen figyelemfelkeltő a design, és a fülszöveg. Először ugye a designt látjuk, és szerintem ezért is fontos, hogy igényes legyen. A fülszöveget nézzük meg általában másodszorra, és igazából ott döntjük el, hogy érdekel e minket a történet vagy sem. Ezután jönnek szerintem a helyesírás, és a bő szókincs. Ha ezek megvannak, szerintem egy blog nem lehet rossz!:)
  • Mi a véleményed a paródia blogokról? Olvastál már ilyesmit? Igen, olvastam, még anno azt a Violettás - Harrys sztorit. Nem tudom, én inkább szánalmasnak találom ezeket a blogokat, és annál a blognál is csak azon röhögtem, hogy a csaj ezt most komolyan gondolja - e, vagy tényleg csak így akar " felkapaszkodni". Azokkal a blogokkal viszont nincs bajom, amik igényesen, helyesírási hiba nélkül megvannak írva, mégis parodizálnak egy sablon sztorit.
  • Ki a példaképed? Valószinűleg sablonos, ha azt írom Demi Lovato, de tényleg ő. Egyszerűen csodálom mindenért!:) Mellette pedig Zayn Malik, és Liam Payne:)
  • Mit szeretnél mindenképpen elérni az életben?  Még egy nehéz kérdés... Annyi álmom van, amit megakarok valósítani... DE azt hiszem, a legfontosabb az, hogy kiadhassak majd egy könyvet, és eljussak egy 1D koncertre.:)
  • Ha egy álomnyaralásra mehetnél, hova utaznál? LONDOOON *------------*
  • Szerinted melyik a legjobb ezek közül: Nyaralás családdal, vagy nyaralás barátokkal?  Egyértelműen a nyaralás barátokkal:D
  • Támogat valaki az írásban? Leginkább az olvasók, és a visszajelzések.:D De egyébként több barátom is van, aki támogat, és akárhányszor felakarom adni, nem hagyja:)
  • Mi ihletett meg, hogy írni kezdj? Ezt a történetet már nem is tudom, mi ihlette... De magát azt, hogy elkezdjek írni, egy álmom ihlette, amit úgyéreztem anno, hogy muszály papírra  vetnem.:)

10 kérdésem:
Egyelőre nincs.
10 ember akinkek küldöm:

Mivel még jó pár ilyen díj kirakásra vár, ezért egyenlőre senkinek se küldöm:)


Köszönöm Emy - nek!<3

Szabályok:

  • Írd le, hogy kitől kaptad!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:

  • Tizenhárom éves vagyok.
  • Imádom a lassú zenéket.:D
  • Nincs háziállatom, de nagyon szeretnék egy kutyust.
  • Tűfóbiám van.
  • Még csak négy dolgot írtam, de már elakadtam.
  • Szeretek énekelni, és mivel terhetségem is van hozzá, sokáig énekesnő akartam lenni, de most inkább az írást helyeztem elsősorba. Bár az éneklésről se mondtam le:D
  • Kedvenc tantárgyam az irodalom.:D
  • A One Direction mellett imádom az 5SOS - t, a The Vamps - t, és a Little Mix - et.
  • Imádok kreatívkodni, amikor csak időm engedi egy csomó DIY cuccot csinálok.:D
  • Szörnyen lusta vagyok:D

10 válaszom:

  • Ki(k) a kedvenc énekesed/énekesnőd/együttesed?: Estig sorolhatnám:D(Ebben az a poén, hogy épp hajnali háromkor írom ezt:DD)
  • Mi az amit szívesen csinálsz? Olvasás, írás, éneklés, DIY cuccok, zenehallgatás...
  • Hova utaznál el legszívesebben?  London:D*-------------------------*
  • Mi volt a legjobb élményed?  Gáz, ha erre nem emlékszem?:D
  • Mit gondolsz a mai világról? Elvan cseszve, de nagyon. 
  • Mi az ami zavaró tényező számodra?  Mármint a mostani világban? Cigi, pia, drog. És a leggázabb, hogy ez mind a 10 évesek kezében.
  • Melyik film az amit többször is megtudsz nézni? The duff, Sinister, Ahol a szívárvány véget ér... Igazából, rohadt sok ilyen film van:d
  • Ki a példaképed?  Zayn Malik, Liam Payne, Demi Lovato.
  • Mi a kedvenc idézeted? Úristen nagyon sok kedvencem van...:D De pl: 469. Azt várják, hogy beszéljek róla; Elkezdem a bőrt tépdesni a száról, de nem értik, hogy ez már az. ( Simon Márton - Polaroidok) (Mellesleg, imádom a polaroidokat.:3xd)
  • Mi az, amitől félsz?  Még mások teljesen norálisan a pókoktól, és egyéb dolgoktól félnek és a tűktől. Igen, a tűktől.
10 kérdésem:
Ezt most kihagyom, tekintve, hogy még mindig két ilyen díjat ki kell töltenem:D


10 ember akinek küldöm

Akár csak az előzőnél ugyanaz az okok miatt ezt is kihagynám:)




                                                                             

Szintén köszönöm Emy - nek!:3

Szabályok:

  • Írd le, hogy kitől kaptad!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!


10 dolog magamról:

  • Jelenleg a holnapi biosz TZ-re kéne tanulnom.
  • A kedvenc könyvem az Útvesztő, pedig már vagy száz könyvet olvastam. De ez a favourite:D
  • Nem csak blogokat írok, a gépemen például a könyvem is íródik, amit szeretnék majd kiadatni.
  • Nagyon sok blogötletem van, és mindig szeretnék egy újat nyitni, csak hát a mostani kettőre sincs időm, nemhogy többre.
  • Elég jó tanuló vagyok, egyedül két tantárgy van ahol küzdenem kell a négyesért, ez pedig a fizika és a matek. baaaaah
  • Nagyon szeretek fotózni.
  • Iszonyatosan nagy boldogsággal tölt el, hogy sorra kapom a díjakat, hisz a blog kezdetéig egyben sem reménykedtem...
  • Jelenlegi kedvenc sorozatom a Scream Queens, a PLL, és az AHS:3
  • A Szent Johanna Gimi c. könyv segített abban, hogy rájöjjek mennyire szeretek írni.
  • Körülbelül felsikítottam, mikor rájöttem, hogy ez az utolsó tény, ait írnom kell, aztán leesett, hogy van még egy ilyen díjam:D

10 válaszom:

  • Melyik a kedvenc One Direction számod?  Estig sorolhatnám:DD
  • Szereted a Fifth Harmony - t?   Nem igazán. Pár számukat szeretem, de nem vagyok nagy rajongójuk. 
  • Laptop vagy telefon? Öhm... mindkettő?:D
  • Milyen az ideális napod? Huuu.:D Sokáig alvás, alap:D Ezután, ha egy kicsit sorozatokat nézek, majd tumblizok, írok... Aztán kicsit a bvarátaimmal vagyok és meg is van a tökéletes nap:D
  • Burger King vagy Mc Donalds?    Meki:3 :D
  • Melyik híresség lennél legszívesebben?   Perrie Edwards:3
  • A filmeket vagy inkább a sorozatokat szereted jobban? Sorozatoooooook:33
  • One Direction vagy Little Mix? Egyértelműen mindkettő:DD
  • Mi a kedvenc sportod? Kosár, Röpi:3:D
  • Hogy szeretted meg a One Direction - t?   A bátyám (aki mostanra gyűlöli őket:D) mutatta a WMYB - t, én pedig szinte rögtön beleszerettem a bandába:3<3


10 kérdésem:
Jahj... Ezt még mindig kihagynám, és majd csak a következőnél írnék kérdéseket:D

10 ember akinek küldöm:
Detto:/:(



                                                          

Köszönöm Lala - nak:)<3





Szabályok:

  • Írd le, hogy kitől kaptad!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:

  • Imádom a Little Mix új számát!:33
  • Habár mindkét blogomba rossz szereplőként mutatom be Perrie - t, igazából imádom őt, ahogy a Zerrie párost is!:3
  • Kicsit örülök, hogy ezen kívül már csak 2 díj kitöltése vár rám:DD
  • A Tumblr után az Instagram nevű közösségi oldalt szeretem a legjobban:D
  • Fogalmaaaaaam siiiiiiiincs, hooogy it írjaaaaaaak:D
  • A kedvenc színem a fekete.:D
  • A Little Mix új klippjébe leginbkább Perrie "szerepe" tetszik a legjobban, de a többiekét is imádom!*-*
  • Már lassan egy órája gondolkozok ezen az egy ponton, de semmi nem jut az eszembe.:D
  • Jelenleg a Jégviráglányok c. könyvet olvasom, és imádom. :3
  • Tizedik, yeaaaaaaah.:D

Válaszolj 10 kérdésre:

  • Mi/ Ki ösztönzött az írásra? A SZJG könyv, és a legjobbb barátnőm:)
  • Mi a kedvenc mesebeli lényed? Nincs ilyen:( Én mindegyiket imádom. *o*
  • Mi volt életed legmeghatározóbb élménye eddig? Na, ilyen tényleg nincs...
  • Ha lenne egy kastélyod, mit csinálnál vele? Hajléktalan embereknek adnék szállást.
  • Milyen eddig a suli? Borzasztó.:D
  • Voltál már Londonban? Még nem, de tavasszal megyeeek.******o******
  • Számodra mit jelent maga az írás? Egy egész regényt tudnék írni, de röviden csak ennyit; az önkifejezést és a megnyugvást:)
  • SZERETED A TWIX-ET? IGEEEN:D
  • Egy Loch-Nessi szörny méretű borsó, vagy egy borsó méretű Loch-Nessi szörny? Borsó méretű Loch- Nessi szörny.:D
  • Hosszú Katinka, Cristiano Ronaldo vagy Pumped Gabó? Cristiano Ronaldo, de csak mert ő az egyetlen, akit tudok ki:DD

10 kérdésem:
  • Mi szeretnél lenni felnőtt korodban?
  • Volt már olyan történeted, amit elkesztél írni és megosztani, de mégsem fejezted be?
  • Mi az, az egy szó, amivel jellemezni tudnád magad?
  • Van olyan tárgya, vagy ember, ami/aki nélkül nem tudnád elképzelni az életed?
  • Van példaképed? Ha igen, ki és miért?
  • Támogat valaki az írásban?
  • Mi az, ami nélkül nem tudnál élni?
  • Hány részesre tervezed a blogot?
  • Van bakancslistád?
  • Van/ volt kedvenc tantárgyad?
10 ember akinek tovább küldöm:



Sajnálom, de többet nem tudok, mivel mostanában elég kevés blogot olvasok... Ők viszont a legjobbak, szóval érdemes benézni hozzájuk!:33

Ezek mellett a blog kapott még kettő más milyen díjat, bár már régebben.(augusztus) Fogalmam sincs, hogy azokat lesz e időm kitölteni, de azokat is nagyon köszönöööm!:33




3 megjegyzés:

  1. Szervusz!
    Jaj nagyon köszönöm a díjat! Imádlak!
    Puszil Kira!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat!:)
    Puszil és ölel: Emy <3

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a díjat! :)
    xoxo, RS

    VálaszTörlés