2015. október 26., hétfő

Díj #8

Heyho!:)
Nem, egyenlőre nem résszel jöttem, hanem egy újabb díjjal!:) Köszönöm J. Roxananak a Strong c, blog írójának!:)<3





Szabályok:

  • Írd le, hogy kitől kaptad!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:

  • Imádom Shawn Mendest.
  • Két napja láttam a Papírvárosokat.
  • A másik blogomon most lett vége az első évadnak.
  • Már vagy két éve csak kiengedve hordom a hajam, még tesi órákon se nagyon szoktam összefogni:D
  • Szeretnék egy hörcsögöt c:
  • Imádok barátkozni, pedig nagyon félénk vagyok.:D
  • Egyszerűen imádom a Perfect klippjét.:3
  • Mostanában csak Larrys és Zaynes blogokat olvasok, pedig régen konkrétan mindent olvastam.
  • Iszonyatosan vártam már a szünetet.
  • Még tippem sincs, hogy hány részes lesz ez a blog. Úgy tervezem, hogy írom, ameddig van ihletem:D
10 válaszom:

  • Fent vagy wattpadon? Maga a történet nincs, de én igen.
  • Blogokat vagy könyveket szeretsz jobban olvasni? Régen határozottan jobban szerettem a könyveket, de mostmár inkább a blogokért rajongok.
  • Mit szeretsz a legjobban az írásban? Hogy kiadhatom magamból az érzéseim.
  • Van valami amit megváltoztatnál a blogodban? Jelenleg nincs. 
  • Mit tervezel a szünetre? Írást, és a barátnőimmel leszek.
  • Blogspoton kívül még milyen oldalakat szoktál látogatni? Facebook, Wattpad, Tumblr leginkább.
  • Miben próbálnád még ki magad szívesen? Hm, nincs ilyen. Mármin, minden olyan dolgot, amit szívesen csinálnék, azt csinálom is, szóval...:DD
  • Melyik szereplőd áll hozzád a legközelebb? Legtöbbször Tessa, de van mikor Zayn:D
  • Miért pont blogspoton kezdtél el blogolni?  Khm. Uhm. Ööööö. Nem tudom.:"D
  • Van tumblid? Ha igen belinkeled? Van:) http://sz-e-r-e-t-h-e-t-e-t-l-e-n.tumblr.com/
10 kérdésem:
  • Van kedvenc filmed? Ha igen, mi?
  • Mi szokott ihletet adni?
  • Blogokat vagy könyvet olvasol inkább?
  • Honnan jött az ötlet, hogy elkezdj blogolni?
  • Van valaki, aki támogat az írásban?
  • Ha megvalósíthatnád egyetlen egy álmodat, mi lenne az?
  • Melyik szereplőd áll hozzád a legközelebb?
  • Shippelsz valamilyen párost?
  • Van kedvenc blogod? Ha igen, melyik?
  • Van valami ami megváltoztatnál a blogodban?
Emberek akiknek küldöm:




2 megjegyzés: