2015. november 2., hétfő

12. fejezet

Heyho virágocskák c:
Extra rövid, viszont annál esemény dúsabb részt hoztam nektek c:
Kiváncsi vagyok a véleményekre, szóval tessék kommentelni! c:
A részek mostantól megint hetente, két hetente fognak jönni, de ha néha tudom előbb hozni, akkor ugye előbb is becsúszhatnak!
Feliratkozni és kommentelni ér! c:
Jó olvasást!:3
                                                                
                                                                                                          xx, Aurora



Nathaniel Morgan:



"Bármennyire is ciki, félek az apámtól. Őszintén szeretem Tessat, és nem akarom ezt tenni vele. De vagy megteszem, vagy meghalok."

Kissé félve léptem be apám irodájának az ajtaján. Mint mindig, a lába az asztalon, ő a székben félig elhelyezkedve feküdt, és újra meg újra szívta el a cigiket. 
- Elhoztad? - nézett rám keményen, én pedig előre rettegtem attól, hogy mit tesz velem, ha azt mondom, nem.
- Nem tudtam. Nála volt a pasija. - dadogtam, miközben idegesen a hajamba túrtam. Nem akartam, hogy megint megverjen. A szék nyikorogni kezdett, ebből pedig arra következtettem, hogy felállt. Amennyire csak tudtam, összehúztam a testem, ezzel is védve magam valamennyire a rám váró ütésektől. Percek teltek el, az ütéseket viszont nem éreztem, így félve felpillantottam. A mellettem lévő falnak dőlt, miközben engem nézett, és lassan fújta ki ajkán a füstöt. Megremegtem.
- Menj el, most, és hozd ide nekem. - lépett egyet közelebb, mire én újra összehúztam magam. - Egy kibaszott esélyed van, Nathaniel. Különben te is, és ő is meghal. - sziszegte fogai között, majd az arcomba fújta a füstöt. Jobb kezét emelte, és egy erős ütést mért az arcomra. Fájdalmasan felszisszentem, és a fejem automatikusan fordítottam oldalra. - Megértetted? - vonta fel fél szemöldökét, én pedig egy bólintással jeleztem a válaszom.

Egy mosoly húzódott ajkaimra, ahogy megláttam az ajtót nyitó Tessa - t. Haját egy laza kontyba fogta, ahogy mindig is tette, mikor itthon volt. Egy túlméretezett póló takarta felsőtestét, és a combja felét, hosszú szempillái alól pedig unottan nézett rám.
- Már meg sem lepődök, hogy itt látlak, Nathaniel. - mondta flegmán, a nevemet egy kis éllel megnyomva. Elfintorodtam, de közben a szívem darabokra tört. A kurva életbe is, rettenetesen szeretem! És a tudat, hogy párpercen belül eszméletlenül fog feküdni a kocsimban, iszonyatosan bánt. De nem tehetek mást.
- Hercegnőm, kérlek beszéljük meg. - néztem rá könyörögve. Legszívesebben most ugyanezt tenném, hátsó szándék nélkül, amíg vissza nem fogad,  de erre semmi esély. Egyrészt, mert ő már tovább lépett, másrészt, mert nemsokára még jobban gyűlölni fog, mint eddig.
- Kibaszottul ne hívj hercegnőmnek. - csattant fel idegesen, én pedig csak szótlanul közelebb léptem. Értetlenül tekintett rám, még akkor is, mikor a rongydarabot előhúztam a zsebemből. Gyorsan, mielőtt kérdezősködni kezdett volna, az arcába nyomtam, pár pillanat múlva pedig eszmélet vesztve feküdt a karjaim között.


Tessa Smith

Fáradtan hunyorogva néztem körbe a helyen, ahol voltam. Ösztönösen mozdítottam volna a kezem, hogy nyújtózkodjak, mikor észrevettem, hogy ez az őket fogva tartó kötéltől nem lehetséges. Értetlenül  ráncoltam a szemöldököm, és már épp segítséget hívtam volna, mikor rájöttem, hogy a számon ragasztó van. Magamban szitkozódtam, miközben jobban felmértem a helyet. Ismerős volt, talán túlságosan is.
- Tessa, drágám, milyen rég találkoztunk. - összerezzentem a váratlan hangra, amit ezer közül is felismernék. Travis. Felé fordítottam a fejem, és arcom egy undorodó grimaszba rándult. Semmit nem változott, öt év alatt. Vigyora alól kivillant az undorítóan sárga foga, miközben közelebb lépett. Egy mozdulattal lerántotta számról a ragasztót, mire én felordítottam. Ajkát még szélesebb mosolyra húzta, én pedig lenézően mértem végig. - Tudod, élvezet lesz megint játszani veled. - suttogta, miközben végig simított fedetlen combjaimon. Szájából áradt a cigaretta szag, amitől újra undor fogott el, de Zayn is eszembe jutott. Vajon hogy van? Mi történt közte és Perrie közt? Vajon ő gondol rám? Gondolatban fejbe kólintottam magam, és emlékeztettem arra az agyam, hogy most nincs éppen itt az ideje, hogy ezeken gondolkodjak, bármennyire is szeretnék.
- Ne hidd, hogy sokáig maradok. - sziszegtem idegesen, miközben rángatni kezdtem a kezem, hátha sikerül kiszabadulnom a kötelek fogságából. Azok viszont erősen szorítottak, szinte már belevájtak a bőrömbe.
- Ne legyél benne olyan biztos. - kacsintott, ettől a tettétől pedig valamiért újra felszínre törtek a régi emlékeim.

Visszaemlékezés

- Ne, kérlek ne tegye ezt velem. - zokogtam keservesen, miközben az erős férfi karjai között rángatóztam.Elvigyorodott, miközben megszabadított a felsőtestemet takaró pólótól. Az eddiginél jobban feltört belőlem a zokogás, és tehetetlenül hagytam, hogy az apró szoknyám is lekerüljön rólam.
- Hány éves is vagy, Tessa? - pillantott le rám, miközben ajkait nyalva végig vezette rajtam a tekintetét. Kirázott a hideg, -természetesen rossz értelemben- és remegő hangon válaszoltam.
- Tíz. - nyögtem ki nagy nehezen. Kezét végig simította egész testemen, majd újra rám nézett.
- Ahhoz képest nem is rossz. - kacsintott, miközben letépte rólam a bugyim. Felsikítottam, még kezemet ösztönösen kaptam magam elé, lábam pedig előre lendítettem. Arca fájdalmas fintorba torzult, és összerogyott az ölében ért fájdalomtó, én pedig menekülni kezdtem. Felszedtem a földön heverő ruháim, és már épp indultam volna ki, mikor hátulról visszarántott. Földre estem, koponyám nagyot koppant a padlón, de őt ezt nem zavarta, teljesen nyugodtan mért egy ütést az arcomra.
- Ezért megfizetsz, ribanc. - sziszegte fogai között, miközben én felüvöltöttem és az ütéstől oldalra fordítottam a fejem.

Visszaemlékezés vége

Mire a régi emlékkép kitódult a fejemből, már egyedül voltam a szobában, és a könnyek óvatosan végig csúsztak az arcomon. Reflex szerűen kaptam volna oda a kezem, csak hát ugye ez nem volt lehetséges a helyzetemben. Így hagytam, hogy a kósza cseppek ajkaimnál véget érjenek. Az ajtó nyitódott, én pedig felvont szemöldökkel vártam, hogy Travis belépjen, de helyette egy másik kéretlen személy jött.
- Látni se akarlak. - néztem dühösen az ajtón belépő Nathanielre, és őszintén meglepett az arcán lévő szomorúság és fájdalom.
- Sajnálom. Tényleg. Én nem így akartam... - kezdte, de én azonnal félbeszakítottam. Csalódtam benne, rettenetesen. Megcsalt, átvert, majd visszahozott ide, miközben ő tudja talán a legjobban, hogy mennyi fájdalmat kellett elviselnem itt.
- Megtetted. Ez a lényeg. - mondtam, majd tekintetem a földre szegeztem, és újra Zayn felé terelődtek a gondolataim. Vajon keresett már? Hiányzok neki? Egyáltalán ő, hogy van?
- Segítek kijutni innen. - suttogta Nathaniel, é pedig értetlenül, és összeráncolt szemöldökkel méregettem.
- Miért tennéd?
- Mert bánom, amit tettem. Viszont lenne egy feltételem. - mondta, majd közelebb csúszott hozzám, és kényszerített, hogy a szemébe nézzek. Megforgattam íriszeim, majd türelmetlenül vártam, hogy kinyögje a kérését. - Hagyd el Zaynt. - követelte, én pedig kitágult pupillákkal, meglepetten néztem fel rá.

Kérdések:

Szerintetek mi lesz Tessa válasza?

Mi a véleményetek, ha nemet mondd Tessa, akkor, hogy fog kiszabadulni?


5 megjegyzés:

  1. Dràga Fantasztikus Aurora M.
    Lehengerlően-hàtborzongato és szìvszorìtòam szomorù és egyben mélyen csodàlatos rész olvashattunk/olvashattam megint.
    Kàr hogy Nathaniel kellően jò képű...ìgy ha tànézek kicsit nehezebb duhosnek lennem ra de azert még mindig kelloen pipq vagyok...viszont, itt Ő is egy álldozat valamilyem féleképpen..ùgyhogy a haragom melle megertes is tarsult...,mert hàt ahogy észrevettem elégé nagy terrorban és lelki nyomorusagban-felelemben él...és valoszinuleg igy is nott fel...ugyhogy ez csak felnott korara fokozodott....ugyhogy egy csoppet megertem...hogy nehéz helyesen cselekedni e viszont a végén még is felulkerekedik rajta az onmarcangolas es a buntudat hiszen azert szerette/szereti...Tessat...akkor is ha ez a szeretet inkabb mely kotodes a jò irànt a tiszta szeretet irant (lehet en latom rosszul)
    Viszont a valasztasi lehetoseg...mi szerint maradsz itt és szenvedsz a szadista orult apam alltal elszenvedtetett gyötrelmektől...vagy segitek megszokni de szakitanod kell Zaynnel es (ezalttal nekem is jobb lesz ...mert probalkozhatok meg akkor is ha nincs eselyem mar nallad vagy ...ha a en mellettem nem lehetsz boldog ne tegyen mas boldogga...
    Tessa..Edes Istenem ..el sem tudom képzelni (illetve pont ez az eltudon de igy is iszonyatosan pokoltűziesen szornyu) hogy min megy keresztul...
    Az a gerinctelen féregnyulvàny ivadékànak maradvànya...az a aa ...fuh...szaval az az elmehaborodott ember...eszmeletlen, hogy mire nem kepes (es gondolom ez meg csak egy toredeke annak amit mos olvastunk..mi lesz meg kesobb)...nagy 'hatassal' volt elmehibbant enyere szegény Tessa , ha keprs volt elraboltatni raadasul a sajat fiaval...
    Vissza terve Tessara...eszmeletlen lelki ereje van...Ùr Isten abba belegondolni, hogy mar tiz evesen kuzdott ezellen a magàbol kifordulo rothado alak ellen....szaval ...kesz nincsennek szavak eszmeletlen a csaj...csodalom az erejet...ja es hogy ezekben a pillanatokban is Z. Jar a fejeben...de nem is az hogy esetleg rajon egy idoutan hogy merre lehet es segit neki ah nem nem o arra gondol hogy vajon Perry mit szolt ahhoz hogy keson ment haza...jo aztan az is foglalkoztatja hovy vajon keresi e ...hianyja e ...de akkor is...(remelem ki tudod silabizalni az agymenesemet)
    A kerdeseidre a valasz:
    Mit fog valaszolni Tessa?: igszsag szerint nem tudom nagyon nehez kerdes van egy olyan erzesem hogy erossen at fut az agyan....ami ertheto is...persze eltudom kepzelni hogy egybol ra vagja hogy nem ...de azt is megtudnam erteni ha elgondolkodna es erveket es ellenerveket keresne...
    Hogy fog kiszabadulni,ha nemet mond N. Feltetrlere: huha (Te aztan sokminden mellet...a fogos kerdesek mestere is vagy) valamo csellel...ki eszel valami furfangossagot, nem tudom mit, de valamit biztos eross es eszes csaj. .. tuti kitalal valamit.
    Észveszejtoen fantasztikus rész volt...imàdtam érzések szazezrei rohamosztak meg... Csodàlatosan ìrsz..
    Olyan vagy mint egy katica bogàr ...de tobb ezer szines pottyel es minden egyey potty és szin mas mas meglepetést rejt.
    Imàààdtam ezt a részt is koszonom hogy olvashattam .
    Szia
    Jo ejszakat
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!
      Rettentően jól esett a kommented! Tudom, tudom, mindig ezt mondom, de egyszerűen akkora erőt adnak a szavaid/szavaitok, hogy az nem igaz!:)
      Nathaniel szerintem is elég jóképű, és őszintén mondom, próbáltam most kicsit szimpatikusabbá tenni, de ezek szerint már kellően megutáltátok:D
      Tényleg, rettentően köszönöm a kommented, és az utolsó pár sorod egyszerűen bearanyozta a napom. Nagyon meglepő, hogy enyire tetszik az írásom, miközben én tényleg csak egy kis "firkának" gondolom:D
      Millió puszi, Aurora

      Törlés
    2. Jò estét Dràga!
      Az egyik oka, hogy olyan fenomenàlisan frappànsak az ìràsaid, hogy nem ùgy álsz neki, hogy hùha én vagyok a kiràlyok királya..és a màsik ami tulajdonképpen az elso helyen van hisz ez a legfontosabb, hogy szìvből csinàlod és ez làtszik is benne van az egész szived lelked (és habàr nem ismerlel személyesen), de ugy érzem, hogy ha bàt nem személyes blogot irsz még is át jön a kisugàrzàsod
      És ki kérem a 'firkàid nevében' :)
      Ugyan is igazi mesterművek, és gyöngyszemek.és te vagy a mesterük akik 'életre kelti öket....és igen igen Imàdom/imàdjuk amit csinàlsz
      Bocsànat, hogy megint sokat magyaràztam, de nem birtam ki, hogy ne ìrjam le
      U.i. Csak is az igazat mondom :)
      Tovàbbi szép estét jò éjszakàt
      Ölel
      BezTina

      Törlés
  2. Tegnap beszélgettünk ofő órán mivel ofőm a szünetbe Németországa volt az unokájánál így Ő láthatta az ottani helyzetet most. Aztán valahogy arra a részre terelődtünk, hogy az iszlámok 7 éves kislányokat erőszakolnak meg. Nézz hülyének, de most így ez jutott eszembe hisz Tessa 10 éves volt az se jobb.
    Na, de nem is az a lényeg igaz nekem hiányzott Zayn a részből, de így is kellemes, kellemetlen meglepetés került felszínre. Nathaniel? Utáltam, utálom, de most próbál a jó fiú képbe kerülni hát ezzel a kérdéssel nem járt sikerrel.
    Szóval teljesen ledöbbentem és nekem is azon kattogott az agyam, hogy vajon most mi lehet Zayn-el és keresi e Tessa-t. Ugye keresi?

    Szerintetek mi lesz Tessa válasza? - Egyértelműen nem, de aztán végén igent fog mondani hisz az a egyetlen szabadulása és Nathaniel addig fogja győzködni amíg el nem gondolkozik rajta szerintem még az egeket is lehozza neki, hogy Ő jót akar neki meg minden kutya füty, Van egy érzésem, hogy Nathaniel és Perrie ismerik egymást, és így akarják teljesen elválasztani egymástól a két szerelmest. Remélem Tessa belemegy, de füllent neki és utána is tovább találkozni fog Zayn-el :)

    Mi a véleményetek, ha nemet mondd Tessa, akkor, hogy fog kiszabadulni? - Ezen nem is gondolkoztam. Talán egy telefont lopna és felhívná Zayn-t, de mielőtt elmondana neki mindent lebukik és felpofozzák, de Zayn rémült és őrülten keresni fogja addig amíg Tessa nyomára nem derül. De tuti nem így lesz túlzottan szeretsz meglepetéseket okozni aminek örülök :)

    RÉSZBEN FANTASZTIKUS RÉSZ VOLT *-* Nem lehet máshoz kifejezni csak pozitív jelzőkkel :) Lényegébe mikor jön a következő rész? *pilla rebegtetés* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén bevallom, nekem is az iszlámok helyzetéről ugrott be ez az egész. Igaz, nekem hittan órára kellett az iszlám vallásról házi dogát írnom, és ahogy így utána néztem, rettentően megdöbbentettek a dolgok, és így jött ez az ihletem is. Nekem is fura volt mellesleg, hogy Zayn nem volt benne, de a következőben már ő is benne lesz remélhetőleg, és megtudhatjuk, Zayn keresi e Tessat ;)
      Örülök, hogy tetszett:3 A rész úgy két hét múlva jön, de lehet, hogy csak egy hét kell majd a megírásához:D
      xx, Aurora

      Törlés