2015. november 21., szombat

14. fejezet

Hey! c:
Ühm, meg is hoztam az új részt, már megint kicsit előbb, mint ígértem:D
Nem lett valami izgalmas, inkább olyan átlagos...
Köszönöm a plusz egy feliratkozót, üdvözöllek itt c:
Hagyjatok magatok után nyomot, fejezzétek ki a véleményeteket nyugodtan c:
Jó olvasást!:)
                                                                                                      xx, Aurora




Zayn Malik





" Saját magamat is megrémítem azzal, hogy mennyire fontos Ő számomra"


Tessa teste remegve simult hozzám, én pedig nyugtatóan simogattam a hátát. Arcát a mellkasomba fúrta, miközben zokogott, ezzel eláztatva fehér pólóm, de csöppet sem bántam. Hatalmas megnyugvást jelentett számomra, hogy itt volt a karjaimban, éppségben. Halk sírásából  arra következtettem, hogy bántották, de nagyon remélem, hogy ez nem igaz, különben se Travis, se Nathaniel nem él tovább az biztos.
- Sss, babe. Itt vagyok, biztonságban vagy. - közelebb húztam magamhoz, miközben nyugtattam, de ő továbbra is keservesen zokogott.
- Vigyél el innen, kérlek. - nyögte, hangja teljesen más volt, mint szokott. Az édesen csilingelő hangnak most nyoma se volt, felváltotta azt egy szomorú, sírástól rekedtes hang. Eleget téve kérésének, karjaimba vettem, ő pedig még jobban a  mellkasomba bújt. Gyűlöltem őt szomorúnak, elkeseredettnek látni, és azt akartam, hogy minél előbb láthassam arcán a gyönyörű mosolyát.
- Nehogy azt higgyétek, hogy ilyen könnyen elmehettek. - Nathaniel gúnyos hangjára megdöbbenve kaptam fel a fejem, és dühömmel küszködve, egyszerűen csak felvontam a szemöldököm, és próbáltam minden érzésemet belesűríteni a pillantásomba.
- És ki fog megakadályozni? - utánoztam gúnyos hanglejtését, és lenézően végig mértem. Tessa eközben egyre keservesebben zokogott, és az se nyugtatta meg, hogy gyengéden simogattam. Travis és Nathaniel dühösen, de tehetetlenül kémleltek, mire én felkacagtam. - Gondoltam, hogy egyikőtök sem. És ajánlom, hogy örökre felejtsétek el Tessat.
- Tudunk olyan dolgokat, amiket nem kéne. És esetleg köphetünk a médiának, ha most elmentek. - szólt utánunk Travis, mielőtt kiléptem volna az ajtón. Vérfagyasztó lassúsággal fordultam hátra, és pár percig csak dühösen álltam a tekintetét.
- Tudod... - kezdtem, miközben közelebb lépkedtem, és még jobban  magamhoz húztam Tessat, mintha attól félnék, hogy bármikor kivehetik a kezemből. -  Nekem még mindig kevesebb bajom lesz abból, ha köpsz a médiának, mint neked, ha elárulom a rendőrségnek, hogy miket tettél Tessaval éveken át. - sziszegtem a fogaim között, majd szó nélkül kiviharoztam a helyiségből. A nővérek értetlenül néztek végig rajtam, mikor átviharoztam az árvaházon, de nem érdekelt, mert csak egy dolog lebegett a szemem előtt. Még pedig, hogy biztonságban kell tudnom Tessat!


- Hol vagyunk? - nézett körbe értetlenül Tessa, mikor segítettem kiszállni neki a kocsiból. Tekintettel, hogy az ő háza leégett, az én egyik londoni házamba hoztam. Az óvodának írtam egy SMS - t az ő nevében, amiben két hét szabadságot kértem neki. Nem tudom, hogy mi történt vele az alatt az egy - két nap alatt, amíg az árvaházban volt, de láthatóan megviselte őt. Legalábbis, a folytonos sírásából erre tudok következtetni.
- Khm... lehet, hogy nem említettem, valamit... - mondtam, mire Tessa ijedten nézett rám. Aranyos arckifejezése megnevettetett, de próbáltam türtőztetni magam. - Öhm... a házad... felégett. - nyögtem ki, és félve vártam Tessa reakcióját. Szája elnyílt, az amúgy is hófehér bőre még fehérebb lett, és áthatóan remegni kezdett. Ösztönösen léptem közelebb hozzá, és karjaimba vontam, mielőtt összeesett volna.
- Az nem lehet. - suttogta, maga elé meredve, teljesen sokkos állapotban. 
- Sajnálom, babe. - nyomtam egy puszit a hajába, majd a homlokára, s végül az ajkaira. Kirázta a hideg, amin magamban jót mosolyogtam, de neki nem említettem. - Amíg csak akarsz lakhatsz itt nálam. Erről a házamról senki sem tud, még Perrie sem. - mosolyogtam rá, ő pedig csak egy puszit nyomott ajkaimra.
- Köszönöm. Mindent köszönök, Zayn. - suttogta, majd keserves sírásba kezdett. Karon ragadtam, s behúztam a házba, és amíg én neki álltam egy tea készítésének, addig őt a kanapéra parancsoltam.
- El kell mondanom valamit. - kezdte, amint visszaértem a nappaliba, s Tessat az ölembe húzva kezdtem kortyolgatni a teát, ő pedig ugyanígy tett. Félve pillantottam rá, mikor láttam, hogy szeme már az emlékektől is könnyes lesz. Derekamra kulcsolta a lábait, míg én a combját simogattam. - Nathaniel megfenyegetett. Azt mondta, hogy segít megszökni, ha amint elszabadultam, szakítok veled. - csuklott el a hangja, s összekulcsolt kezeinkkel kezdett babrálni.
- Mit válaszoltál? - hangom túlságosan nyugodtan hasított a levegőbe, és tisztában voltam vele, hogy ezzel megrémítem, pedig nem ez volt a célom.
- Sírtam. És sokat gondolkoztam. Nem tudnék nélküled élni, Zayn. Túl fontos vagy számomra. De, ha a te boldogságodhoz az kellene, hogy elhagyjalak, szó nélkül megtenném. A te boldogságod fontosabb. - szavaitól szerelem és boldogság keveréke áradt szét a mellkasomban, és kénytelen voltam felé hajolni, hogy egy szenvedélyes csókkal is kifejezzem a bennem tomboló érzéseket.
- Te vagy a boldogságom. - suttogtam, ő pedig egy újabb csókra invitált szavaim hallatán. Akkor, abban a pillanatban, leszartam minden rosszat, nem érdekelt, hogy Perrie otthon tombol azért, hogy megint nem vagyok itthon, vagy, hogy Travisék akármikor szólhatnak a médiának a kapcsolatunkat illetően. Csak az ölembe ülő szőke lány, és az iránta érzett szerelmem volt az, ami fontos.

Perrie Edwards:

Erőszakosan törölte le a könnyeimet, de teljesen feleslegesen, hisz azok tovább folydogáltak. Hannah már az óviban volt, nekem pedig temérdek dolgom lenne itthon, de egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy csináljak bármit is. Nem tudom, hogy mi van Zaynnel, és ez rettentően aggaszt. Tegnap délután óta nem láttam, és a telefonját se képes felvenni. Azzal nyugtatom magam, hogy biztos a srácokkal van, de persze bennem is van kétség. Tudom, hogy mostanában nem tökéletes a kapcsolatunk Zaynnel, és, hogy ez rajtam is múlik. Viszont, mindennél jobban szeretem, és remélem, hogy ő is így érez még. De mostanában egyre többször jár el itthonról, van, hogy éjszakára haza se jön, és nem tudok másra gondolni, minthogy megcsal. Pedig bízok benne, és tudom, hogy ő erre nem lenne képes, de azért a kisördög mindig ott ül a vállamon, és ülteti belém ezt a sok hülye dolgot. Ábrándozásomból a telefonom ébreszt fel, s akár egy ragadozó az állataira, úgy vetődtem rá a telefonomra, abban a reményben, hogy Zayn hív. Mikor azonban megláttam, a telefonom kijelzően Jade nevét, kissé elszomorodtam, de egy mély sóhaj kíséretében fogadtam a hívást.
- Hey. Mi a helyzet? - erőltettem magamra egy mosolyt, és a tőlem telhető legvidámabb hangon köszöntöttem a legjobb barátnőm.
- Voltál mostanában net közelben? - vágott bele a dolgok közepébe ideges hangon, mire én összeráncoltam szemöldököm és értetlenül válaszoltam.
- Nem, miért? - kérdeztem, és Jade ideges sóhajából arra tudtam következtetni, hogy valami rossz történhetett.
- Keress rá a férjedre. Rá jössz. Hívj, ha elolvastad, és kérlek Pezz, ne bukj ki. - mondta, majd választ nem várva kinyomott. Értetlenül ütöttem be Zayn nevét, de amint kiadta a legfrissebb cikket, a szívem mintha megállt volna egy pillanatra. Félve kattintottam rá a címre, s csiga lassúsággal olvasni kezdtem.

Zayn Malik és Perrie Edwards, zűr van  paradicsomban?

Minap Zaynt egy ismeretlen lánnyal kaptuk lencsevégre. A fiatal srácot London egyik eldugottabb utcájában láttuk, ahogy épp kisegített egy szőke szépséget a kocsiból, később pedig kéz a kézben sétáltak be egy házba. A lány kiléte felől egyenlőre semmit nem tudni, de sokan nyilatkozták, hogy látták már együtt a két fiatalt máskor is. Perrie és Zayn rég jelentek meg nyilvánosan együtt, s még a lányuk, Hannah óvodája előtt se láttuk őket közösen. Próbáltuk Perriet is elérni, de a Little Mix énekese napok óta nem hagyta el a házat. Vajon tényleg akkora a baj, mint gondoljuk?

Tátott szájjal olvastam el újra és újra a rövidke cikket, és néztem végig a képeket, melyen Zayn és egy hozzám hasonlóan szőke lány szerepelt. A szívem darabokra tört, de még mindig győzködtem magam azzal, hogy ez az egész nem igaz. Újra megvizsgáltam a képet, s próbáltam rájönni, hogy melyik környéken lehet a ház, ahol elméletileg a szőke lánnyal tartózkodik. Amint felmértem a terepet, s nagyjából beazonosítottam a környéket,  meggondolatlanul a kocsiba ültem, hogy megbizonyosodjak arról, hogy Zayn tényleg megcsal e.

Kérdések:

Szerintetek mit fog látni Perrie, amint oda ér Zayn házához?

Ha tegyük fel, Perrie meglátná Zessát együtt, ők hogy magyaráznák ki magukat ebből szerintetek? c:


6 megjegyzés:

  1. Draga Aurora!
    Megint hallá avanzsàltam...
    Csak tatogni tudok ismetelten
    Hionosztikus allapotba kerultem es csak faltam a sorokat...
    Zayn eszméletlen pasi...
    Kerdeseidre a valasz:
    1. Talan azt , hogy Zaynek ossze vannak gabalyodva...de ez tul egyszeru lenne ugyhogy nem tudom mas otletem most nincs....de Téged ismerve biztos valami olyasmi ami esetleg eszembe se jutna :) habae mosr jut eszembe P. Semmit se fog latni mert nem ahhoz a hszhoz megy...
    2. Elmeselnek hogy leegett T haza es Z. Pont a kozelbe volt es segitett... habar ez talan nagyon kamu sablon de hirtelen ez jutott eszembe..vegul is ilyenkir az ember neha a legkezenfekvibb hazugsaggal al elo
    Eszméletlenül jo resz volt
    Imadtam olvasni ezt a reszt is!
    Koszonom /koszonjuk hogy sikerult a vartnal joval hamarabb hozni
    Telhetetlen vagyok mar is izgatottan varom a kovetkezot
    Tovabbi szep estet!
    Elore is szep hetet
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága BezTina!
      Hát igen, Zayn Malik eszméletlen pasi, ebben egyetértünk:D
      Nagyon örülök, hogy tetszett, és köszönöm a kommented<3 :)
      Neked is csodás hetet!:)
      xx, Aurora

      Törlés
  2. ÚRISTEN
    Én elsőnek azt hittem Travis-ék leütik Zayn-t így összeesik miközben szorosan szorongatja Tessa-t aki zokog szerelme felett :( Hála istenek ismét csak paranoiás rohamot kaptam így minden rendben jött és most együtt vannak :) De amint elolvastam Perrie szemszögét megremegtem... Baszki, ha az meglátja Őket együtt a lakáson akkor akkora balhé kerekedik felül, hogy vérontástól kezdve minden lesz.

    Szerintetek mit fog látni Perrie, amint oda ér Zayn házához? - Remélem Zayn bezárta az ajtót így Perrie kopogásra kényszerül így Zayn kitud kukucskálni a kukucskálón. Igen ez lenne a tökéletes így mondjuk elrejtené Tessa-t, vagy valamit kitalálhatnának és nem érné Őket ANNYIRA váratlanul Perrie érkezése. De váratlanul éri Őket, de Perrie nem tudna berontani a zárt ajtón míg be nem engedi valamelyik így tudnak tervet készíteni halkan. Egy terve igen arra van szükségük :)

    Ha tegyük fel, Perrie meglátná Zessát együtt, ők hogy magyaráznák ki magukat ebből szerintetek? c: - Fogalmam sincs. Zayn vagy bevallja az egész történését, hogy mi is van köztük, vagy ismét füllentésbe kényszerül ami nem lenne nagy füllentés hisz, ha azt mondaná Perrie-nek, hogy csak szállást biztosít Tessa-nak, mert a háza leéget akkor akkorát nem is hazudna. Probléma megoldva. :)

    Következő részre éhezzem szóval pakold ki a kövit!*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért annyira gonosz nem vagyok, hogy még Zayniet is bántsam itt:(
      Annyit viszont elárulok, hogy ne örülj sokáig, mert egy hatalmas Zessa veszekedést tervezek:(

      Azért nem lesz ilyen egyszerű megoldani a problémákat, de örülök, hogy pozitívan gondolkozol:DD
      Új rész valószínű jövőhéten, vagy két hét múlva, attól függ, sikerül e megírnom c:
      xx, Aurora

      Törlés
  3. Drága Aurora!
    Hihetetlen jó részt hoztál! Féltem, hogy Zayn-t megállítják, de szerencsére nem így lett, szóval tök feldobódtam. Boldogságom a Perrie szemszögig tartott. Őszintén még mindig ugyanúgy szurkolok mind a két párosnak, de félő nagy botrány lesz. Na meg írtad, hogy tervezel egy hatalmas Zessa veszekedést. Biztos meglepsz megint valamivel:D
    1. Öhm. Ez enyhe célzás akart lenni?:D Na jó perverz fantáziát félretéve. Lehet azt látja, ahogy Tessa ül Zayn ölébe vagy épp elkap egy szenvedélyes csókot. Két út van. Vagy könnyen bejut a házba, vagy az ajtó be van zárva így a bent lévő turbékoló pár:3 feltud készülni.
    2. Lehet sehogy:D Ha Perrie bejut a házba és pont egy olyan pillanatban kapja őket, akkor azon egyszerűen nincs mit megmagyarázni. Meglátjuk;)
    Tökéletes rész, fantasztikus, csodálatos, ahw^^
    Imádlak <3
    Puszil és ölel: °Emy°

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Emy!
      Nagyon örülök, hogy tetszett:33
      Én is imádlaaak<3
      xx, Aurora

      Törlés