2015. november 28., szombat

15. fejezet

Ahoy:)
Sajnálom, hogy ilyen rövid részt hoztam, de a végén remélem megértitek miért kellett elvágni itt:)
Remélem tetszik, és kérlek iratkozzatok fel, vagy kommenteljetek! Sokat jelentene:)
Na most nem dumálok tovább, Jó olvasást!:)
                                                                                                                     xx, Aurora


Tessa Smith


" Zaynnel akartam lenni, örökké, s még tovább, de a boldogságomba bele rondított az, hogy eközben Perrie szenved."

Arra ébredni, hogy Zayn karjai és lábai az én testem köré fonódnak, tökéletes. Éreztem leheletét a nyakamon, s mikor kicsit megmozdultam, arcát a hajamba fúrta, és erősebben szorított. Elmosolyodtam, szívem megtelt szeretettel, de egyben keserűséggel is, hisz tisztában voltam azzal, hogy többet nem igazán lesz ilyen csodás reggelben részem. Átfordultam a másik oldalamra, így arcom közvetlen közelbe került Zaynnével. Áhítattal néztem, ahogy hosszú szempillái kicsit megremegtek, és édesen szuszogott. Meggondolatlanul is, egy puszit nyomtam arcára, majd egyet puha ajkaira. Szája megremegett, így már tudtam, hogy fenn van. Hajába túrtam, és még közelebb húztam magamhoz, és ajkaim kicsit durvábban az övéire nyomtam. Szinte azonnal visszacsókolt, nyelve lustán kényeztette az enyémet.
- Minden reggel ilyen ébresztést akarok. - dörmögte, miután elváltam méz édes ajkaitól. Szavai hallatára egy keserű mosoly csúszott az arcomra, és Zayn megfeszül testéből arra következtettem ,hogy neki is leesett, mekkora hülyeséget mondott. Leintettem, jelezve, hogy el ne merje rontani a pillanatot, és inkább újra az ölébe másztam, egy újabb csókért könyörögve.  
- Hova mész? - nyögte, mikor elváltam ajkaitól, és leszálltam róla.
- Megnézem mennyire üres a hűtőd. - kuncogtam, majd egy puszit dobtam a levegőbe, ő pedig úgy tett, mintha elkapná. Nevetve sétáltam le a konyhába, ahol egy egyszerű tojásrántotta készítésébe kezdtem. Hogy ne a csönd uralja a szobát, bekapcsoltam a rádiót és halkan dúdolgattam az abból áradó slágereket.
- Babe, el kell szaladnom egy megbeszélésre, de délután jövök. - szaladt le Zayn a lépcsőn, miközben épp a fekete nadrágjának begombolásával szenvedett.
- Menj haza délután, Perrie biztosan hiányol már. Én el leszek egyedül is. - válaszoltam, és erősen próbálkoztam azon, hogy hangomból ne érződjön a keserűség.
- Nem akarlak itt hagyni. - suttogta, miközben közelebb lépett, és minden szó nélkül feltett a pultra. Lábaim közé állt, homlokunkat egymásénak döntötte, és a combomon feljebb tűrve az ő pólóját, simogatni kezdett. Mosolyognom kellett az apró gesztusoktól, és, habár tökéletesen benne lettem volna abba, hogy egész nap velem lustálkodjon, tiszteletben kellett tartanom, hogy van egy kislánya, és egy felesége, kikről ugyanúgy gondoskodnia kell.
- Pedig menned kell. - mosolyogtam rá halványan, majd végig simítottam arcélén. 
- Biztos, hogy ne jöjjek át még délután? - kérdezte, miközben a fejem mellett támasztotta magát. Mosolyogva megráztam a fejem, majd konkrétan kizavartam a lakásból.

Nagyokat nyújtózkodva sétáltam be a nappaliba. Miután Zayn elment, a fáradtság eluralkodott rajtam, és kénytelen voltam visszafeküdni aludni, és egészen idáig (avagy délután háromig) húzni a lóbőrt. Előkaptam a telefonom, és miután elküldtem egy gyors "minden okés?" üzenetet Zaynnek, a konyhába mentem egy kis ebéd után kutatva. Nyakig a hűtőbe mászva kerestem valami ehetőt, mikor megszólalt a csengő. Összeráncolt szemöldökkel indultam meg az ajtó felé, miközben azon gondolkoztam, hogy ki zargathat. Zayn azt mondta, senki nem tud erről a lakásáról, ha pedig ő lenne, akkor biztos nem csöngetne. Vállat vontam, és egy ezer wattos mosollyal az arcomon kitártam az ajtót, de amint megláttam a szőke hajkoronát, elakadt a lélegzetem.
- Öhm... Tessa... Szia. - köszönt zavartan, miközben a csizmájával apró köröket írt le a betonon.
- Perrie. Hát te? - mosolyogtam rá, és próbáltam nem kimutatni, hogy mennyire félek attól, hogy ő most itt megjelent.
- Semmi... Csak egy hülye pletyka volt. - dünnyögte az orra alatt, és gondolom arra számított, hogy nem hallom meg, de számításai nem voltak a legjobbak. Szavai hallatán a szívem leállt egy pillanatra, és mélyeket lélegezve próbáltam normális üteművé tenni a szívverésem, de aztán rá jöttem, hogy nem épp ez a legjobb reakció.
- El akarod mesélni? Van időm. - mosolyogtam rá biztatóan, mire ő kétkedve pillantott rám. Nagyot sóhajtott, majd miután vigyorogva kitártam előtte az ajtót, belépett. Kicsit fura helyzetnek éreztem, hogy a szeretőm házában, a feleségével, valószínűleg mindkettőnk szerelméről fogunk beszélni, de jobban érdekelt az, hogy valamennyire segítsek összeforrasztani Perrie megsebzett szívét. Hisz, mit is érne a élet, ha nem tudnánk segíteni az embereken?! Még ha az az ember olyan is, akinek tudod, hogy a bánatát részben te okoztad.

3 nappal később


- Komolyan találkozni fogsz vele? - csattant fel idegesen Zayn, miközben a fekete hajába túrt. Furcsa volt ez az oldala, hisz még sosem találkoztam a mérges Zaynnel, de azt hiszem, nem is akarok többet.
- Miért olyan nagy baj ez? - kérdeztem halkan. Zayn meglepődve felém fordult, szemei tágra nyíltak. Két lehetőség volt. Vagy most fog robbanni, ettől az ártatlan kis kérdéstől, vagy lenyugszik végre. Én az elsőre tippeltem, bár a második jobban az ínyemre lett volna.
- Az istenért Tessa, ő feleségem, akit ráadásul veled csalok meg. Benned nincs egy cseppnyi bűntudat se? - tört ki, és dühösen megfordult, majd mikor tudatosult benne, hogy mit is mondott, bocsánat kérően rám nézett. - Babe, én nem úgy gondoltam. - mentegetőzött, és amikor kitört belőlem a sírás, azonnal mellém ült a kanapéra, és a karjaiba vont.
- Hagyj békén. - szipogtam, de szavaim ellenére mélyen belélegeztem férfias illatát, ami keverődött a méreg drága parfümmel és a cigi szagával.
- Sajnálom. - suttogta, és magam sem tudom miért, de ettől az egy szótól nagyon felment bennem a pumpa.
- Sajnálod? Igen? Zayn, te tudod a legjobban, hogy mennyire lelkiismeret furdalásom van amiatt, amit teszünk. Nap mint nap gyötör a bűntudat, mégis megpróbálom élvezni azt, amit kaptunk Istentől, azt a kevés együtt töltött időt. És tudod, ez az vita nem lenne, ha nem akadsz ki azon, hogy találkozok Perrievel. Tudod, ha már itt tartunk, tudod miért találkozok vele? Mert mikor beszéltünk, rájöttem, hogy mennyire össze van törve a szíve miattunk, és, mivel elengedni nem akarom azt, ami köztünk van, ezért a legkevesebb, amit tehetek, hogy vigasztalom a feleséged, és ott vagyok az oldalán, mint barát, miközben ő azzal a tudattal küzd, hogy a férje elhanyagolja. - fakadtam ki dühösen, Zayn pedig megdöbbenve, megszeppenve, és talán egy kis büszkeséggel nézett rám.
- Annyira csodállak a nagy szíved miatt. - suttogta, miközben kisimított egy szőke tincset a hajamból. Érintése miatt kirázott a hideg, és legszívesebben letepertem volna, de eszembe jutottak a szavak amit mondtak, és a vágy eltörpült a harag mellett. Szó nélkül pattantam fel a kanapéról, és az ajtóban magamra rángattam a kabátom, és a cipőm. Zayna  csuklóm után nyúlt, majd megrántott, így kemény mellkasának ütköztem.
- Elmész? - nyögte ki rekedt, sírástól fojtogató hangon, én pedig mielőtt elolvadtam volna a meleg barna szempártól, lassan bólintottam.
- Gondolkoznom kell. - mondtam, majd hangosan becsapva magam mögött az ajtót, ott hagytam az összetört szívű Zaynt.

Kérdés(ek):

Szerintetek mi lesz Tessa következő lépése? Megbocsájt, vagy esetleg Zessának vége?

(Sajnálom, de most nem jut eszembe több:c)







6 megjegyzés:

  1. Kedves Aurora!
    (Köszönjük, hogy előbb kaphattunk részt :) )
    Eszméletlen rész volt (ez is!)!
    Nem semmi... iszonyatosan nehéz mind a kettőjüknek (vagy jobban mondva mind a négyőjüknek)...
    Fuh...örülök, hogy Perri...Csak Tessát találta a lakásban...
    Nem is tudom, hogy lehet ekkor lelki ereje Tessának....-illetve tudom, nincs más választása, de akkor is csodálom- hogy képes Perrivel találkozni.."hogy ugymond megnyugtassa.."
    Ez ronda mondat...dolog...- akárminek is nevezzük- rossz, cselekedet volt Zaytől, de valahol Őt is meglehet érteni....
    Hisz..bár, hogyan is van.., be kell lássuk faramuci egy helyzet ez...
    Kérdésedre a válasz:
    Igen egy idő után megbocsájt... na most, hogy lesz e "szünet" közöttük azt nem tudom, de szinte biztos vagyok, benne, hogy előbb utóbb megbocsájt Tessa, Z-nek.
    Imádatosan csodálatos volt olvasni ezt a részt is!
    Jó éjszakát ás előre is szép hetet!
    (Már is nagyon várom a következő részt :) )
    (Eszméletlen vagy, hogy "mindig" gyorsabban kapunk részt... nagyon nagyon köszönjük/köszönöm!)
    szia
    BezTina
    U.I: Igen megértjük/megértem miért itt "kellett abbahagyni" ezt a részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!
      Hát igen, eléggé rossz helyzetbe kerültek a szereplőkszereplők, de majd meglátjuk, hogy állják e a rájuk váró megpróbáltatásokat.:D
      Köszönöm a kommented<3
      xx, Aurora

      Törlés
  2. Éjfél...
    Hú basszus megkönnyebbültem mikor Perrie nyugodtan jelent meg a lakáson és csak Tessa volt jelen aki egész jól kezelte a helyzetett. Igaz belülről gondolom kiabálz össze-vissza, de remekül állt a megpróbáltatást.
    Sajnálom Perrie-t, de szeretem a Zessa kapcsolatot. Tudom nehéz Zayn-ek, de férfinak kéne lennie miszerint felesége elé kéne állnia, hogy elmondja neki az igazat ennyit megérdemel Perrie. Bár azután Perrie Tessa-ra is mérges lesz már csak azért, mert Ő se mondott semmit csak istápolta.

    1. Mindenképepn megbocsájt Zayn-ek vagyis remélem, de kompromiszumokat fog kötni miszerint találkozni fog Perrie-vel, hogy beszélgessen vele és a másik, hogy Tessa hozza teszi meg azt is, hogy Zayn hazamegy a családjához már csak lánya miatt és az összetört szívű felesége miatt. Ezeket fogja mondani Tessa, de megfog bocsájtani Zayn-ek. (ha nem kinyírlak)

    Hm következő rész? *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, majd meglátjuk, Zayn lesz e elég férfi, és Perrie elé áll, vagy esetleg titkolózik még.:D
      Zessával majd meglátjuk mi lesz, de szerintem a végkifejletrevégkifejletre senki se fog számítani:D muhahahahah
      xx, Aurora

      Törlés
  3. Ne máár!! Ez komoly?? Zayn nem lehet ennyire hülye!? Mindegy, azért örülök, hogy Perrie nem Zessára nyitott...elég gáz lenne :D
    Te, miért vagy ilyen? Ilyen szűkmarkú? Megfosztasz az olvasás örömétől. Tudod, hétfőn, meg kedden nálunk nincs suli, so meglephetnél egy résszel.:D :))
    Na, a lényeg, hogy ezek ellenére is imádlak!
    <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, az biztos, hogy Zayn ezt eléggé elcseszte:D
      Sajnos nálunk van suli, de azért megpróbálok sietni:D
      Imádlak<3
      xx, Aurora

      Törlés