2015. november 6., péntek

Díj #9

Heyho c:
Még nem résszel érkeztem, hanem egy újabb díjjal, amit nagyon nagyon köszönök  Eva Hunter - nek:3


Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat
  • Írj magadról 10 dolgot
  • Válaszolj 10 kérdésre
  • Tégy fel 10 kérdést
  • Küld tovább 10 embernek
10 dolog magamról:
  • Szerelmes vagyok az AHS ötödik évadjába.
  • Imádom az elmebeteg dolgokat. Lehet az film, történet, bármi, imádom.
  • Szeretek rajzolni, de egyáltalán nem tudok.:D
  • Két hete tönkrement a telefonom, és azóta konkrétan szenvedek nélküle. :(
  • Nagyon szeretnék megtanulni szerkeszteni, de egyszerűen béna vagyok hozzá.:D
  • A legjobb barátnőmnek írtam, hogy segítsen összeszedni magamról 10 dolgot.:D
  • Nem szeretem a fantasy blogokat, könyveket, filmeket.
  • Bármennyire is alap film, még egyszer se láttam a Titanicot.:D
  • Nagyon nem szeretem az osztálytársaim(persze, vannak kivételek) és rettentően várom, hogy leteljen ez a másfél év és búcsút vegyek tőlük.
  • Még sehol sem tartok az új résszel, pedig most lenne időm írni, de túl lusta vagyok.:D
10 válaszom:
  • Hol dolgoznál legszívesebben? Milyen szakmában? Újságíró:3
  • Hiszel az ufókba? Igen:D
  • Melyik az a szám amelyiket szinte mindennap hallgatsz és sosem unod meg? Minden One Direction és Shawn Mendes szám ide tartozik, de ha ki kellene emelnem egyet, akkor az a One Direction - Spaces.
  • Mit szeretnél elérni az életbe? A buszt. (polyén pls:D)
  • Ütöttél már meg valakit? Jogos, vagy jogtalan? Ha jogtalan, akkor utána bocsánatot kértél? Volt egy nagyon verekedős korszakom, amikor akárki beszólt a fiúk közül, bevertem neki egyet. Azóta szerencsére már leszoktam erről, de az biztos, hogy abban az időben a fiúk sose piszkáltak:DDD
  • Mit jelent neked a nyugodt, gondtalan élet? Húúúúú. Nem tudom. Ezen még nem gondolkoztam. De az biztos, hogy a nyugodt életembe nem férhetne bele a tanulás, és a suli sem.:D
  • Melyik volt az a könyv, amit elsőnek a kezedbe vettél? Miről szólt? Leiner Laura Szent Johanna Gimije. Szerintem mindenki ismeri nagyjából, nem igazán kell elmondanom, hogy miről szólt.:D
  • Fejezd be a mondatot! Mi lett volna, ha...? Két órát gondolkoztam ezen. Ráírtam kb négy barátnőmre, és egyik se tudott segíteni, Szóval, ha nem nagy baj ezt a kérdést passzolom:DD
  • Volt/Van példaképed? Ki volt az? Zayn Malik, Liam Payne, Demi Lovato.
  • Ha kérdezhetnél egy dolgot az Élettől amire neki őszintén kell válaszolni, akkor mit kérdeznél tőle? Hmm. Ez is egy nagyon nehéz kérdés.:D Talán, megkérdezném tőle, hogy miért lettem ilyen elcseszett. Vagy igazából idk.:D
10 kérdésem:

  • Van valaki, aki támogat az írásban?
  • Szoktál sorozatokat  nézni? Ha igen, van kedvenced?
  • Van olyan hely, ahová mindenféleképpen szeretnél eljutni?
  • Mióta írsz?
  • Volt már olyan esemény/dolog, ami megváltoztatta az életed?
  • Szoktál akár magyar, akár külföldi videósokat nézni?
  • Mi a kedvenc országod, kultúrád?
  • Mi az, amire nagyon vágysz?
  • Hiszel a fiú-lány barátságba?
  • Befolyásolnak téged az írásban azok a könyvek/blogok amiket olvasol?

Akiknek küldöm:


1 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szívesen drága :)
    Telefon nélküli *pacsi* nekem szervizbe van, de annyiért csinálják meg amennyiért újat vehetnénk szóval bekaphatják most várom, hogy írjanak, hogy végre elmenjek szerelmemért. Kérdésemre válaszolva; Mi lett volna, ha nem üt el az autó? :D (kb ilyen kaliberűre gondoltam, de ez életem legrosszabb feltételezése mivel én voltam az ostoba, mint mindig :D )
    Szeretek díjakat olvasni, mert megtudhatunk többet az íróról és, hogy van e valami közös hát van egy-kettő, de a FANTASY AZ FANTASZTIKUS. Ízlések és pofonok :))

    VálaszTörlés