2015. december 10., csütörtök

16.fejezet

Hey Girlz!
Sajnálom, hogy megint ilyen rövid és ratyi résszel szolgálhatok, de az utóbbi időben hulla voltam / vagyok, és semmire sem volt / van időm.
Mindössze 992 szavas borzalom, és tényleg nagyon sajnálom, hogy ilyen lett.
Azért remélem tetszik, és hagytok pár kommentet.:)
Jó olvasást!
                                                                                                                              xx, Aurora






Zayn Malik:


"Rettentően hiányzott, és féltem, hogy mi fog kisülni ebből az egészből, de egy kis megnyugvást adot az, hogy többet foglalkoztam a családommal."

Két nap. Ennyi ideje nem kaptam semmi életjelet Tessatól. A hívásaimra, meg a sok SMS - re nem válaszolt hiába zargattam. Furcsa ezt mondani, de valami olyasmi érzés volt, mintha megfogták volna a szívem, és letörték volna az egyik darabkáját. Borzasztó. Ez alatt az idő alatt viszont eleget is tettem Tessa kérésének, és többet foglalkoztam a családommal. Tegnap Pezzel vacsorázni voltunk, és hosszú idő után újra olyan jól éreztük magunkat, mint az első randiknál. Ez viszont csak még jobban összezavarta az amúgy is kusza érzelmeim. Éjjel - nappal csak azon kattogott az agyam, hogy melyik lenne a helyes út. Perrie - t vagy Tessa - t választani? Perrie tudott nekem ígérni egy csodás gyermeket, akit az életemnél is jobban szeretek, míg Tessa a teljesen őszinte szerelmet tudta nekem adni. Nehéz választás. Akaratlanul is, de sokat gondolok arra, hogy mi történne, ha Tessa - t választanám. Hannah velem maradna, vagy Pezzel? Mennyiszer láthatnám? Haragudna rám? És Pezz? Nagyon megutálna? Kérdések ezrei, és a válasz mindegyikre kétséges.
- Apuuuci. Figyelsz te rám? - nézett rám tetetett dühvel Hannah, és kis szemöldökét mérgesen összevonta. Megpróbáltam visszatartani a nevetésem, és komolyan bólintani, de a nevető ráncok összefutottak a szemem körül.
- Hát persze, hercegnő. De azért elismételnéd, amit mondtál? - Hannah kuncogása töltötte be az aprónak nem mondható szobát, és az én ajkamra is mosoly húzódott kislányom láttán.
- Borzasztó vagy, Apu. - forgatta meg kék íriszeit, miközben az ölembe kuporodott. Apró derekára simítottam nagy tenyerem, ő pedig még közelebb bújt mellkasomhoz. - Csak azt kérdeztem, hogy mesélsz nekem? - pislogott rám bociszemekkel, én pedig vigyorogva egy puszit adtam az arcára, majd a mesekönyvért nyúltam.

Tessa Smith:

Teljesen összegubancolódott hajamba túrtam, ezzel el is végezve az aznapi tolászkodásom. A kávémmal és a fagyimmal együtt a TV elé vetődtem, és úgy terveztem, ma se nagyon jövök ki onnan. Sminkem még a tegnapi volt, bár nem nagyon sok maradt belőle, inkább a szemem alatt volt megtalálható, fekete maszatként. A ruhám mindössze egy rövid gatyából, és Zayn egyik AC/DC - s pólójából állt. Úgy néztem ki, és úgy is éreztem magam, mint aki most esett túl élete legnagyobb szakításán. Pedig erről szó sem volt, mindössze csak egy kis szünetről, amit ráadásul én kértem. Természetesen, azóta már vagy tízszer megbántam ezt a tettemet. Zayn nélkül egy élő hulla voltam, egy test szív, s lélek nélkül. Mégse volt elég akarat erőm ahhoz, hogy felhívjam, fogadjam a hívásait, vagy egyáltalán válaszoljak az SMS - ekre, amit küldött. Túl makacs voltam, és az agyam még mindig azt diktálta, hogy rossz az, amit Pezzel teszünk. Emiatt a tiltó tábla miatt pedig egyszerűen nem tudtam rávenni magam, hogy bármilyen módon kapcsolatot létesítsek Zaynnel, pedig tudtam, hogy mekkora hibát követek el ezzel. Gondolataimat az ajtóm felől érkező kopogás zavarta meg. Fáradtan csoszogva jutottam el az ajtóig, abban a reményben, hogy biztos csak a hotel valamelyik alkalmazottja az. Az ajtót kinyitva azonban hatalmas meglepetésben volt részem, és azt hiszem, még levegőt is elfelejtettem venni. A négy fiú végigmért, majd mindegyikőjük arcán végig futott egy mosoly a pólóm láttán.
- Öhm, sziasztok. - nyögtem ki nagy nehezen, de a fiúk nagy vigyorából arra tudtam következtetni, hogy őket szórakoztatta a reakcióm. - Gyertek be. - tártam ki az ajtót, s gyorsan igazgatni kezdtem a hajam míg a fiúk befelé sétáltak, csak, hogy mégse nézzenek csövesnek. - Kértek valamit? - kérdeztem idegesen, de a fiúk mind nemet intettek a fejükkel.
- Nyugi. - nevetett fel Louis. - Nem megölni jöttünk.
- Miért vagy velem kedves? - néztem rá értetlenül. A fiúk felnevettek, Louis pedig sértett arcot vágott. - Mármint, nem úgy értettem, te jó ég. - fogtam a fejem, miközben heves magyarázásba kezdtem. A fiúk elszórakoztak szétszórt arckifejezésemen, én viszont kevésbé éreztem jól magam. -  Azt hittem gyűlöltek azért... amit tudjátok... mi Zaynnel... szóval értitek. - hebegtem - habogtam összevissza, mire Harryből véglegesen kitört a nevetés. A fehér csempét bámultam inkább, ugyanis éreztem, hogy az arcom vérvörös lesz.
- Nem gyűlölünk. Sőt... ami azt illeti erről szeretnék beszélni veled. - mosolygott rám Liam, mire én kicsit megnyugodtam. Nem mondanám, hogy szavai hallatán nem volt már bennem idegesség, de sokkal kevesebb, mint azelőtt.
- Hát hallgatlak. - mondtam kicsit félősen, de mosolyogva miközben helyet foglaltam a fotelba, a srácokkal szemben, akik a kanapén ültek.
- Hát tekintve, hogy a fiúk megnémultak ezért elmondom én a véleményem. Tudod, mikor Zayn elmondta nekünk azt, hogy tart ez a valami köztetek, én voltam az, ki a legjobban ellenezte. Mindig is undorodtam a megcsalástól, de mikor Zayn mesélni kezdett rólad, tudtam, hogy ez nem csak egy barátság extrákkal kapcsolat. Olyan áhítattal mesélt rólad, olyan szerelmesen, hogy már akkor éreztem, hogy ebből komoly kapcsolat is lehet. Igaz, még mindig ellenzem ezt az egészet, de egyszerűen úgy érzem, nagyobb bűn lenne az, ha most nem békülnétek ki, mint az amit eleve tesztek. Zayn konkrétan összetört attól, hogy most elveszíthet. Igaz, így többet tud a családjával tölteni, de nincs az arcán az a mosoly mikor Perrievel van, mint az mikor akár csak rólad beszél. Nem tudom, hogy befolyásol e ez a döntésedben, csak azt akartuk igazából, hogy tudd, milyen fontos vagy Zaynnek. - mosolygott rám Liam. Pár percig csak csöndben meredtem magam elé, és a hallottakon gondolkoztam. Szemeim akaratlanul is megteltek könnyel, miközben Liam szavait elemeztem. A fiúk érdeklődve néztek, valószínűleg várták, hogy kinyögjek végre valamit. Meggondolatlanul pattantam fel a helyemről, majd rohantam oda a telefonomhoz, ami a TV előtti kis asztalon volt.
- Megbocsájtotok egy percre? - villantottam egy fél oldalas mosolyt a fiúk felé, akik csak nevetve bólintottak. Kiszaladtam a nappaliból, majd villám gyorsan tárcsáztam Zayn számát.
- Tessa? - szólt bele mély, reménykedő rekedtes hangon. Gondolatba felpofoztam magam, hisz anélkül biztos, hogy a gondolataim azonnal másfelé irányultak volna. Jelenesetben, talán Zayn csodálatos hangjáról ábrándoztam volna.
- Sajnálok mindent. Szeretlek. - nyögtem ki köszönés nélkül, s szinte hallottam ahogy Zayn a másik oldalt lefagy.

Kérdések:

Szerintetek mi lesz Zayn válasza?

Mit gondoltok, hogyan folytatódik majd a történet?:)


10 megjegyzés:

  1. Tudod mindig mikor mondod ilyen unalmas meg minden a rész kedvem van téged fejbe vágni :P

    1. Zayn örülni fog kifog csattani a boldogságtól, ha optimisták akaruk lenni, de ha pesszimisták vagyunk azt mondjuk, hogy Zayn habogni fog össze-vissza mivel épp Perrie-vel van a szobába és épp filmet néznek egymás karjai közt amin Tessa összetörik és lecsapja a telefont, hogy a szobába fusson persze a fiúk utána rohannak. Na melyik? Optimista, vagy pesszimista?

    2. Fogalmam sincs tuti megnehezíted az életüket amikor már minden happy lenne :D Nem te lennél :P

    Következő :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jahj:DD
      Köszönöm a kommentet és a válaszokat, örülök, hogy tetszett, és sajnálom, hogy csak most válaszolok.:D
      Következő februárban.:)
      Xx, Aurora

      Törlés
  2. Drága Aurora!
    Huha....Egetrengetően lehengerlő fejezet volt!
    Imààdtaaam!
    Istenem milyen zseniálisan átadtad a kettőjük lélekbeni tusàjàt...hisz egyikőjüknek sem kőnnyű... (tudom ezt mar irtam..de na igy van..nem konnyu nekik)
    A fiùk egyszerűen csùcsok voltak :)
    Bakker..., ahogy L. Érvelt....:) nem volt semmi...piszok jò baràtok..(nem mint, ha ezt eddig nem tudtuk volna)

    Kérdéseidre a vàlasz:

    1. Biztos megint őrlődni fog.., de a szìve repesni fog a boldogsàgtòl, hogy T. Vegre jelelentkezett..meghozza nem is akàrhogy..
    Szaval nem tudom konkretan mi lesz a valasza, de téged ismerve semmi sem kizàrt :)

    2. Mi lesz ezutàn velük...két eshetőség jut eszembe (biztos van tobb is...)
    Egyik az hogy tovabbra is titkoloznak és szenvedve szeretik egymàst
    Màdodik az hogy felvallaljàk a kapcsolatukat es az ezzel jaro komoly kovetkezmenyeket.
    Még is van egy harmadik is: kulon valnak utjaik...es kulon kulon szenvednek .

    Imàdtam fenomenàlis volt!
    Köszönöm szépen, hogy ezt a részt is olvashattam már is nagyon vàrom a következőt!

    Jò éjszakàt! Szépnapot holnapra és előre is szép hétvégét!

    Szia

    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örülök, hogy tetszik.:')
      Én köszönöm, hogy olvasol:')<3
      Xx, Aurora

      Törlés
  3. Igazabol mivel en az letudtam vonni az eddig blogokbol amiket olvastam h ilyenkor jon egy nagy fordulat szoval sztem Zayn eppen arra jutott h a csaladjat valasztja :'(((

    Higy mi lesz veluk ezutan azt pedig mar csak te tudhatod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, viszont én próbálok egyedit írni, szóval majd meglátjuk, mi lesz.:D

      Törlés
  4. Drága!
    Imádtam. Egyszerűen leírni nem tudom milyen jó volt. Örülök, hogy a srácok észhez térítették Tessa-t. Viszont fogalmam sincs Zayn, hogy reagál a hirtelen telefonhívásra. Hannah valami eszméletlen aranyos, a srácok pedig iszonyat jó barátok:)

    1. Két féle változat van egy jó és két rossz. A jó: Zayn örülni fog,ebből következik, hogy kibékülnek. A rossz: Zayn Perrivel van. A másik pedig, Zayn akármennyire is szereti Tessa-t a büszkeségét előre helyezve makacs lesz, visszautasítja ezt a telefont. Viszont szerintem számíthatok valami teljesen másra is:D

    2. Szerintem az egyes válaszomban nagyjából kifejtettem:D De te mindig meglepsz valamivel.

    Tökéletes részt olvashattunk, imádtam, már nagyon várom a következőt <3
    Imádlak ♥
    Ölel és puszil: Emy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett.:3
      Nincs időm sajnos hosszan válaszolni, de rettentően köszönöm a kommented.:)<3
      Imádlak.💗
      Millió puszi, Aurora

      Törlés
  5. Hiába ma van Szenteste, már 2hete várok a részre, imádom ezt a sztorit, so...KURVAGYORSAN hozd azt a részt :D <3
    Félre ne értsd, IMÁlAK, csak na....:D<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jahj, sajnálom, hogy még szenteste is a részre kellett várnod:( :D
      A rész sajnos csak februárba jön, szóval én is imádlak.:D💜
      Xx, Aurora

      Törlés